2012. július 15., vasárnap

Ajakápolás

Sziasztok! :)

Kis túlzással lehetne mondani azt, hogy ajakápoló függő vagyok. Ez részben igaz, részben viszont nagyon nem, szóval mindenki döntse el majd :D
A függőségem nem abban jelentkezik, hogy mennyit kipróbáltam már hanem inkább magában a használatban. Sőt... rendszerességgel csak is kettőt használok. Másféléket esetleg próba ként vagy épp nem vittem magammal és elkértem valakiét. (szigorúan csak családon belül, akkor is csak úgy ha tudom, hogy a szájával semmi gubanc nincs és előtte letörlöm a kezemmel! óóóóvatos vagyok :D)
Szóval a két abszolút favorit :

Labello Sensitive Care: Egyszerűen tökéletes! Tényleg semmi mást nem tudok mondani! Abszolút perfect! Viszont most, hogy néztem a honlapjukat vagy nincs már ez a termék vagy új ruhát kapott vagy én vagyok eltévedve :D mert az enyémnek ami volt ilyen kis szép egyszerű kupakkal rendelkezett, viszont kamillás volt. Az oldalukon pedig már csak ezt a kamille & calendula-t találom....na mindegy, ha ezt vennék és nem lelném meg a kis egyszerűt akkor ezt a kamille & calendula-t venném több mint valószínűnek találom, hogy ugyan azt a hatást érné el. Hogy miért nem tudom pontosan lentebb majd kifejtem


Beauty Kiss lip balm sensitive: Szintén a tökéletességet veri! Abszolút jól helyettesíti a fent említett Labello társát.  Talán nem olyan krémes, de azt hiszem ettől eltekinthetünk.

                                                   
Szóval visszatérve a bevezetőre arra értettem a függőségem, hogy napközben épp, hogy elvétve használom az ajakápolókat. Az éjszakára bízom, hogy kiváltsa hatását viszont akkor dögivel!! :D Merthogy nem csak átkenem egyszer aztán jólvan, neeeeeem sokszor, vastagon vagy 5-6-szor végighúzom a számon és ezt szinte minden este elvégzem. Télen ezer%, hogy minden este megteszem de még nyáron is elég sokszor előfordul. Sokkal szebben mutat egy szép, teljesen ápolt száj, hát még szájfénnyel! :)
Az pedig, hogy forgalomban van-e még azért nem tudom mert talán tavaly, vagy tavaly előtt télen teljesen kifogytam belőle és a pénztárcám se állt a legfényesebben. Viszont SOS-ben kellett valami így hát betértem a spar-ba. Nagyon szemeztem a megszokott kis labellommal, de tudtam, hogy még mást is be kéne szerezni és szinte eszem őket így hát na mind1...jó lesz ez is alapon leemeltem ezt az igazán baráti áru ajakbalzsamot. Este jött a szokásos rutin, akkor megjegyeztem magamban, hogy háát nem a megszokott puha, selymes érzés viszont reggelre tökéletesen meg voltam vele elégedve. A hatás ugyan az! Úgyhogy azóta nem is igazán vettem mást, így ezért nem tudom, hogy van-e még forgalomba ez a sima zöld Labello. 

Viszont amit még a Labellotól kipróbálnék (na persze nem hiszem, hogy meg fogom venni magamnak...inkább elhintem, hogy hmmm kipróbálnám meg de jó lehet, egy ajándékozási alkalom előtt és hátha megkapom, ha meg nem azt se baj igazán :). micsoda egy számító vagyok):

Volt még szintén a Labello-tól egy eléggé melléfogásom, annak is meg van a története. Ha megszavazzátok (jobb fent), hogy a csalódás termék cikkel álljak elő mihamarabb, akkor azt is elolvashatjátok. :)

Ti milyen ajakápolót használtok? Van bevált, vagy inkább a változatosság hívei vagytok?
Szép napot!! :)

2 megjegyzés:

  1. Én is Labellót használok, nekem inkább télen van szükségem rá, nyáron egyáltalán nem. Ja és persze akkor használom még mikor megfázásos beteg vagyok mert olyankor nagyon szárad a szám, de olyankor én is jó vastagon kenem be éjszakára :D
    Én a rózsaszínt szoktam venni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rózsaszínnek finom az illata :)

      Törlés