2012. július 13., péntek

Amit kinéztem...

Sziasztok!
Mivel szaladóba vagyok így csak egy gyors post lesz. Fejben már vannak ötletek, hogy mit, hogy kéne még írni, csinálni, milyen téma lesz még, csak nincsenek kikristályosodva.

Valamelyik nap nézelődtem a Lonsdale holnapján és kinéztem két szupi kis cuccot, amit szeretnék majd megszerezni. Azért is nézelődtem a holnapjukon mivel nemrég nyílt itt Sports Direct ahol hattttalmas leértékelések vannak és ilyen cuccokat is tökjó áron be lehet szerezni.
És akkor most jöjjön a két termék:

Azt írja VeryBerry and White a színe : D nekem nagyon tetszik. Szeretem az ilyen árnyalatú felsőket.
Ez a zöld gatya meg : D fuhuuu nagyon szeretem a zöldet és ha nem valami libaf*s zöld szín a valóságban akkor szerelem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése