2012. július 31., kedd

Csalódás termékek...:/

Sziasztok!
Lezárult a szavazás arról, hogy miről szeretnétek posztot. Hát nem jött túl sok, de végül is a csalódás termékek nyertek. De hát akkor kezdjünk  is bele! :)

1. SUNFLEUR Bust FormPLUS mellbalzsam
Nagyon ki szépséges a doboza és jó ideje izgatta már a fantáziámat.
Sokáig szemeztem vele, majd egyszer betértem a Rossmann-ba és megláttam, hogy le van akciózva. Most már megveszlek, gondoltam magamban. Persze előtte már utánaolvasgattam, sok véleményen végigrágtam magam és többen írták, hogy a feszesítést nem tapasztalták, de ápolta a bőrüket. Már ezzel is megelégedtem volna. Hát nem így lett....elkezdtem használni esténként, zuhany után majd pár nap után azt vettem észre, hogy teljesen kipattogott a mellkasom. Na jó most leteszem, pihentetem aztán hátha, adtam neki még egy esélyt. De másodjára is kezdtek előjönni a kis idegesítő ragyakezdemények így letettem. Sajnos nem vált be így teljesen elvesztettem a lelkesedésemet eziránt a krém iránt. :( Azóta néha rákenem a dombomra, ha eszembe jut...mégse dobjam ki, ha már megvettem alapon.
Persze ez nem azt jelenti, hogy a termékcsalád rossz lenne, továbbra is nagyon szemezek velük mivel magyar termék, nem tesztelik állatokon, és olyan kis szépek :D.

2. Labello Pearly Shine
Az illata fenomenális, és a színe is szép.
Kifogytam a jól bevált Sensitive Care-ből, anyukámnak meg ez nem kellett így nekem adta. Ugye mint említettem már, én mindig jó vastagon kenem be a számat és éppen nem csak egy "szájfény" funkcióra volt szükségem. 3 estén át használtam és olyan szinten művivé varázsolta ajkaimat, hogy az valami hihetetlen volt. Mintha egy műanyag réteg lenne rajta. Egyből le is tettem a rendszeres használatról és akkor szereztem be - a már korábban említett- Beauty Kiss-t.
Szájfényként még használgatom, de egy Labello-tól ápolást is várnék.

3.-4.-5. Pantene Pro-V Protect&Shine Sampon; Pantene Pro-V Protect&Shine Balzsam; Pantene Pro-V Protection&Shine Spray 
Ajándékba kaptam ezeket a termékeket és mivel funkciókat tekintve mindegyik a festett haj színének megóvására lett kifejlesztve így egy kalap alá vettem őket.



Igazából finom az illatuk és puhává varázsolják a hajam, de a színvédelem... hát nem láttam változást. Örültem nekik nagyon mivel jön a nyár és a nap szívja a hajam... így is sokan szőkéznek, holott természetes vörösre festem a hajam, csak ugye a festék kopik. Szóval amire kifejlesztették nekem nem jött be. :)

6. Versace Bright Crystal
Ajándékba kaptam ezt is. Elsőre még tetszett is az illata, de aztán amikor elkezdtem használni magamon mindig csak az alkohol szagát éreztem. Na mondom szép... hát igen, csak is a tökéletes parfüm. ;)
Ti használtátok ezek közül valamelyik terméket? Vagy esetleg csalódtatok valamilyen kozmetikumban az elmúlt időben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése