2012. július 29., vasárnap

Csomagom érkezett

Sziasztok!
Egy ideje nem írtam, de hát kihasználtuk a jó időt! :)
Pénteken meg is érkezett a parfümöm. Igazán meg voltam elégedve a szállítással mivel szerdán leadtam a rendelést, csütörtökön jött az e-mail, hogy átadták a futárszolgálatnak majd pénteken reggel az SMS, hogy aznap meg is érkezik a csomag. Az SMS-ben benne volt a futár telefonszáma is, ami azért jött jól mert aznapra fogorvoshoz is kellett mennem így muszáj volt érdeklődni, hogy kb. hányra várható a csomag.
Persze ezek szerintem egyértelműek egy szolgáltatónál de az igazság az, hogy jártam már nem egyszer úgy, hogy semmilyen tájékoztatást nem kaptam. Megrendeltem a parfümöt, eltelt egy hét és semmi nem történt, aztán nagy nehezen el lehetett érni őket telefonon és akkor közölték, hogy jaaajj hoppá hát nincs is raktáron a termék.

a csomi :)
 Mivel tesztert rendeltem, így benne volt a pakliba, hogy nem lesz kupakja, nem lesz díszes az üveg, de engem ez nem különösebben érdekel, a lényeg az illat. :)
Adtak még egy kis mintát az Intrusion Oscar de la Renta parfümből, ami engem nagyim púder illatú parfümjére illetve sárgadinnyére emlékeztet. Nem éppen az én világom.

Nektek hogy teltek a meleg napok? : ) Nekem sikerült végre tesztelnem a naptejet, szóval jöhet majd az a bejegyzés is! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése