2012. július 19., csütörtök

DIY körömlakk - szemhéjpúder színátmenettel

Sziasztok!
Ha van olyan szemhéjpúderetek amit megvettetek de valahogy mégse passzol az arcotokhoz vagy a pigmentáltságával van probléma esetleg valahol a szekrény mélyén egy ősrégi félig kifogyott darabra bukkantok és nem tudjátok mit kéne vele kezdeni, ne dobjátok ki, mivel remekül fel lehet még használni! Én most "körömlakkot" csináltam belőlük. A képek talán nem a legjobbak lettek és csak egy-egy ujjamon próbálgattam a teszt kedvéért és persze, hogy tényleg működik-e az elmélet.

Ebbe sajnos belemásztam... és nem jön úgy át
a színátmenet, viszont a szép csillogás annál inkább.
Használt szín: zöld és fehér


Itt viszont más sokkal kivehetőbb a színátmenet.
Használt szín: világos kék és sötét kék

Remélem tetszik! :)
És most jön az elkészítési folyamat.
Szükséged lesz a szemhéjpúderre, egy ecsetre amit lehet "gyötörni" (előtúrtam egy régi, a sulihoz vett festőecsetet), és egy átlátszó körömlakkra. Semmiképp sem a megszokott, bevált fedőlakk inkább egy 100asban kapható neve-nincs lakkocska amiért nem kár ha esetleg elszíneződik vagy az ecsetet befogja a szín.
Maga az elkészítés igazán egyszerű:
1. Lovely-s műkörömhatást keltő alap. (én  minden lakkom alá ezt használom)
2. Ez nekem két részből állt azért mert már alapból volt egy francia alap szín a körmömön erre pedig rájött (na itt gondban vagyok úgyhogy valaki igazán kisegíthetne) egy selyemfényű, színváltós (?) lakk. Teszek be inkább képet.
Ezt majdnem hagytam megszáradni majd nagyon vékonyan kentem rá átlátszót.
3. Az ecsettel felvettem a színt, (vegyünk a kék körmöt) és elkezdtem belenyomkodni a lakkba. Először a világos végig a körmön. 
4. Majd a köröm feléig ráfestettem az átlátszóból és a sötét szemhéjpúderrel is megtettem ugyan ezt.
5. Folyamatosan felváltva használtam a két színt és az egész körmön, egyedül annyi - ami logikus is- , hogy a világos púdert a köröm felső részre, a sötétet az alsó részére "ütögettem"inkább. 
6. Amikor már úgy érzed, hogy elérted a megfelelő színt átkened még egyszer átlátszó lakkal majd rendes fedőlakkal, hogy tartós legyen.

Folyamat közben :)

 Mit szóltok hozzá? :)
Remélem tetszik és azt is, hogy érthető voltam. Próbáljátok ki tényleg nagyon szépen csillog.

2 megjegyzés:

  1. A "színváltós"-ra én azt mondanám,hogy gyöngyházfényű :) Egyébként jó ötlet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú ez nem jutott az eszembe :) Köszi

      Törlés