2012. július 14., szombat

Energiát adó reggeli

Sziasztok!

Tudod, hogy egész délelőtt vagy akár még délután is úton leszel?
Nos, ha én egy ilyen napot tervezek mindig valami kiadósat reggelizem. Nem szokásom útközbe betérni sehova se enni. Inkább reggel tankolok fel, hogy még véletlenül se álljon fönn a szédelgés vagy kifáradás veszélye.
Most megmutatom nektek én mit szoktam ilyenkor reggelizni. Lényegében ugyan az amit a két képen láthattok : D csak kicsit más verzióban.

Tükörtojás sült bacon-el mellé egy kis majonéz
Félbarna kenyér (de még mindig a barna magvas az igazi)
És nyáron az elmaradhatatlan turmix!!!



Baconos tojásrántotta egy kis majonézzel
Francia zsemle (azt hiszem ez a neve :D)
és tejes kávé soook tejszínhabbal

Szóval én ezt szoktam reggel enni, számomra eléggé kiadós. Próbáljátok ki ha gondoljátok. :)
Nektek van valami bevált recept? : D

2 megjegyzés:

  1. Nálam a reggeli így néz ki: Kávé (sok tejjel, édesítővel), szendvics (ilyen zsemlével amit te is mutattál csak mi császárzsemlének hívjuk nem franciának) mivel nem túl nagyok 3-at szoktam enni reggelire (vaj,sonka,valami zöldség pl. paradicsom,ubi vagy ilyesmi, és ha olyan akkor még sajtot is teszek bele) nekem általában ez a reggelim ha megyek ha nem :) de ha megyek akkor szoktam vinni valamit magammal tízórai gyanánt :) mondjuk egy almát vagy ilyesmit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez volt a másik tipp :D hogy császárzsömle, de akkor az :) Nekem ez a bevált tartós reggelim :D Amúgy mindig változik, attól függ mihez van kedvem :)

      Törlés