2012. július 2., hétfő

Essence nail art express dry drops

Sziasztok!
Most erről a kis csodamütyürről írok nektek. Amikor megkaptam kétkedve néztem rá, mikor először használtam még akkor is. "Mi ez az olajos, folyós cucc?" gondoltam magamban, de hatalmas pozitív csalódás volt! Eddig egyik lakkom se fogott ki rajta, tényleg ha nem is 1percen belül de max 5 perc és teljesen megszáradt a lakk. Még az Essence gel-look fedőlakkomat is pik-pakk megszárított....na persze azt tudni kell róla, hogy nem éppen friss ez a lakk, ezáltal órákba kerül, hogy megszáradjon. Gondolom sokan jártatok így ezzel a termékkel. Először még szuper, aztán egyre hosszabb a száradási idő, ami nagyon kiborító. Ma teszteltem tehát az express dry drops-t és wááó! Igaz nem kezdtem el 5 perc után tapizni, hogy na megszáradt-e már, hanem szépen felvittem a fedőt, aztán szinte rögtön a "cuccost"  majd megnéztem a kedvenc sorozatomból egy részt. Mire vége lett a körmöm megszáradt, nem maradt benne se az ujjlenyomatom, se a ruha nem nyomódott bele. Úgyhogy szerintem abszolút megéri beruházni erre a termékre!





Ti használjátok ezt a terméket? Esetleg vannak negatív tapasztalataitok?

2 megjegyzés:

  1. Hello! :) Nekem is megvan! Nekem se nagyon jött be először mikor használtam emiatt az olajos hatás miatt illetve nekem a használati menet sem nagyon jön be, de egyébként nagyon klassz mert tényleg hamar szárad a köröm :) Én még az Avon-nak az ilyen körömszáradós spray-ével szemezgetek :)

    VálaszTörlés
  2. Ááá az első kommentelőm!! :3
    Hát igen, nem a legjobb módszer ez a csöpögtetős dolog főleg amikor már az egyik kezeden megcsináltad és folyik mindenhol a cucc, összekened a kupakot, a ruhád vagy amihez hozzáérsz, de hát valamit valamiért :D
    Azt hiszem az Essence-nek van valami ilyesmi spray-e is és nem olvastam róla jókat, felbubisította a lakkot meg rajta maradtak a kis bubi nyomok, de persze ez nem azt jelenti, hogy mindegyik olyan :)

    VálaszTörlés