2012. július 23., hétfő

Film - Ideglelés Csernobilban

Sziasztok!
Már nem is tudom, talán negyedszerre kezdek bele ebbe a posztba, de mivel már 24 oldalmegjelenítésem volt Oroszországból így úgy gondoltam mégiscsak megcsinálom.
Szóval привет!



Nagyon izgatta a fantáziámat ez a film. Rettentő kíváncsi voltam rá, de párom előkészítette a terepet, hogy nem lesz az a fúde jó film, erre készüljek fel. Így is lett. Mondhatni baromi nagy csalódás volt :D Kb. annyira szólt Csernobilról mint a szobám....na jó annyira, hogy "ott játszódik"(azt esetleg nem árt tudni, hogy sok jelenetet itt Magyarországon vettek fel). Amit ha így elolvas az ember azt gondolja, hogy hát akkor meg?? mi ebbe a baj, de ha megnéznétek akkor megértitek, hogy ott játszódik, vannak vonatkoztatások de valahogy mégse klappol a kép. Teljesen lehetetlen dolgok vannak benne, melyeket épeszű ember nem tenne meg bármennyire is "buli" az extrém-turizmus.
10ből adnék neki mondjuk....2őt de csak mert ott játszódik ahol. : D

Én alapból egy nagy horror rajongó vagyok, de mint írtam, ez a film igazán érdekelt. Merthogy Csernobil is elég régóta foglalkoztat. Rengeteg videót, képet láttam már, olvastam is elég sok mindent. Ez ilyen megmagyarázhatatlan vonzás : D vannak dolgok amik egyszerűen érdekelnek de nem annyira, hogy baromira beleássam magam. Ilyen például az orosz nyelv és Csernobil. Nem véletlen, hogy az oroszt választottam második idegennyelvemnek, számomra egyértelmű volt. :) Viszont már az orosz kultúrába egyáltalán nem mászok bele. Ilyen részleges vonzásnak mondanám még például a vulkánokat, könyvem is van róluk és baromi szépnek és érdekesnek találom őket, viszont a földrajz iránti kíváncsiságom ennyiben ki is merül :D. Nos, igen nálam vannak ilyenek.

Ti néztetek mostanában botrányosan rossz filmeket? Esetleg láttátok a fent említettet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése