2012. július 23., hétfő

Fogfájás...jee :D

Sziasztok!

Ma erről az igazán kellemetlen dologról fogok írni nektek. Merthogy múlthét óta valami nem stimmelt a számban. Aztán csütörtökön hajnalban, amikor már épp aludni mentem volna elkezdett fájni a fogam. A bibi csak az volt, hogy fogalmam se volt melyik mert elöl hátul, fent lent felváltva. Szuper, gondoltam magamban ennek nem lesz jó vége. Aztán ez így ment pénteken is, felváltva fájt, hol itt hol ott aztán abba hagyta, majd megint rákezdett. Végül szombaton kiéleződött egy konkrét fogamra a dolog. Nem fájt annyira, hogy én ezért gyógyszert kapkodjak be, de azért valljuk be ha valami fáj folyamatosan, és idegesít is a tudat, hogy ebből semmi jó nem lesz, és nem fog csak úgy pikk-pakk eltűnni és helyrejönni az egész, amire csak legyintünk másnap, hogy ohh, csak egy kósza fájdalom volt azzal valami muszáj kezdeni. És itt jön a szegfűszegolaj.



Figyelem!! CSAK hígítva!!!

 Ennek az olajnak zsibbasztó hatása van és (fog)orvosok is előszeretettel használják. Először kicsit furcsa volt ezt olvasni, de használat közbe rájöttem, hogy tuti mivel teljesen ilyen orvos íz maradt a számban. :D Nagyon fontos, hogy hígítsátok mert erősen maró hatású, és semmiféle képpen ne nyeljétek le. Illetve hígítva már elvileg nem jelenthet gondot, de én azt tanácsolom, hogy még akkor se. Egy kiskanál olívaolajba csöpögtettem 5 cseppnyit elkevertem majd egy vattakorongot kettévágtam, belemártogattam és ráraktam a fogamra. Végül is az egész fogam körbefogta és az ínyem, szájpadlásom is beterítette a vatta. Ezután jön az undi rész :D ugye a lenyelés megakadályozása. Hát én a csap felett álltam nyitott szájjal, el lehet képzelni, annak aki akarja. De mindezt félretéve abszolút ajánlani tudom mert bezsibbasztotta a fogam, és sokkal elviselhetőbb volt az a nap.
 Ma pedig végre eljutottam a dokihoz, gyökérkezelés...szupii. De hát inkább ez, mint a fogfájás :)

Ne feledjétek, nem éri meg addig várni mire elkezd fájni! (én se vártam, kívülről makulátlan a fogam) Minden évbe minimum egyszer el kell menni ellenőrzésre, az igazán nem tart semmiből. Ha meg mégis talál valamit még csírájában elkapjuk és nem jutunk el a gyötrődésig! :)

Nektek van valami házi praktika fogfájásra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése