2012. július 30., hétfő

Gyors, finom, diétás reggeli

Sziasztok!
Egy igazán egyszerű és gyorsan összedobható, viszont annál inkább laktató receptet hoztam nektek. Én ezt reggelire ajánlanám, hiszen akkor kell a legtöbb táplálékbevitel.
Mivel eléggé édes szájú vagyok, így próbálom mindig a reggeli időszakába, de mindenképpen délelőtt letudni az esetleges édesség utáni sündörgésemet és hogy ha ezt megtudom oldani csupa egészséges és alig hizlaló hozzávalókból hát miért ne tenném, bűntudat nélkül!


Mindig is szerettem a kásás jellegű ételeket :)

Hozzávalók egy személyre:
2 dl tej
4 ek. zabpehely (nekem apró szemű)
2 ek. kókuszreszelék
tetszés szerint édesítő
egy marék mazsola
2 kiskanál lenmag

Az a remek ebben a receptben, hogy teljesen rugalmas, a tejen és a zabpelyhen kívül mindent lehet rajta változtatni. Elhagyhatod a kókuszreszeléket és a lenmagot, tehetsz bele más/még aszalt gyümölcsöt, magot vagy akár friss gyümölcsöt is.
Amennyire nem tűnik nagy adagnak, annyira laktató, meg se tudtam enni egyszerre.

Remélem kipróbáljátok, nekem nagyon ízlett ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése