2012. július 10., kedd

Ki gondolná, hogy csodaszer?? Szódabikarbóna

Sziasztok és hello hűvösebb idő!!
Már igazán hiányzott, bár azért olyan sokáig ne tartson mert így, hogy fog elkészülni a naptej teszt ;).

Ma igazából egy sokszor emlegetett szerről, a szódabikarbónáról írok nektek.
Biztos ti is olvastátok már, esetleg használjátok is, de ha mégse akkor remélem segítséget tudok nyújtani nektek. Leginkább a szag elvevő hatásáról szeretnék most pár sort megejteni. Bátran használjátok a hűtőbe, cipőbe, szekrénybe sőt még dezodornak is.

Én igazán nem szeretem amikor a hűtőbe (főleg a tej hajlamos rá) az egyik étel átveszi a másik illatát. A sárgadinnye kifejezetten engedi az illatát, amivel olyan nagy baj nem is lenne, de ha egyszer nem azt eszek/iszok, akkor azét annyira nem vágyom rá. 2 kis tégelybe öntöttünk szódabónát és egyszerűen semmi dinnye illat nincs a hűtőbe, fantasztikus! : )
Illetve a sarum nos hát... : ) ugyebár mindenki járt így a cipőjével. Vagy akár a balerina cipővel, elég egyszer felvenni harisnyával és már meg is van az 'illat'. Én egyelőre a sarumon teszteltem. Nem új, végig szaladtam már benne egy teljes nyarat, meg is áztunk együtt jó párszor és tavaly nyár végére eléggé kellemetlen lett a helyzet. Aztán az éven nem akartam tőle megválni így fogtam és indulás előtt két csipetnyit végigdörzsöltem a sarun, aztán leráztam ami lejött róla, felkaptam és ment is. Semmit, de semmit nem lehetett érzeni!! Abszolút bevált, esőbe, melegbe!! Megéri lányok tényleg!
És nem utolsó sorban a dezodor mivoltáról szeretnék most írni. Én egy izzadósabb fajta vagyok, ami kellemetlen tud lenni, persze nem vagyok büdös mint a.... :D de mondjuk egy izzasztó szaladgálós napon nem kell frissítenem. És mindezt (amit még egy dezodorral sem) a szódabikarbónával sikerült elérnem. Annyi az egész, hogy vizes törölközővel kicsit benedvesíted a hónaljadat majd a kezeddel vagy vattapamaccsal 'bekened' a hónaljadat. És kész is!

Remélem tudtam egy kicsit segíteni, hajrá, próbáljátok ki! : )

2 megjegyzés:

  1. Milyen igaz! :) Én lábáztatásra használom, a vízbe teszek 2 kanállal :). Illetve a fülbevalóimat is szoktam "kifőzni" szódabikarbónával amitől olyanok lesznek mint új korukba :) bár van egy kettő amivel nem tudott elbánni a szb. de azért jó rá :) A cipőbe már én is akartam tenni csak mindig elfelejtem :D. A hűtős sztori pedig ismerős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fúú fülbevalón alkalmazni? jól hangzik, ki fogom majd próbálni! : )

      Törlés