2012. július 26., csütörtök

Parfüm, parfüm

Sziasztok!
Nem tudom, hogy csak én gondolkozok-e így de szerintem minden embernek meg van a maga parfümje. Úgy értem az a tökéletes illat, ami leginkább illik hozzád és legjobban tükrözi a személyiségedet. Nem biztos, hogy csak egyetlen egy parfüm lehet ilyen, viszont nagyon nehéz az igazit megtalálni.
 Persze vannak olyanok is, akiknek vagy 5 vagy 6 illat a szekrénybe, aztán jó lesz ez, vagy épp megtetszik valamelyik, elfogyaszt egy üveggel aztán vált. Hát én nem ez a típus vagyok. :)
Volt két tökéletes illat. Felváltva használtam őket, az egyiket nyári időszakba a másikat pedig télen. Annyira jellemzőek voltak rám, hogy amikor megtudtam, hogy kivonták őket a forgalomból azt hittem megcsikarom magam :D de komolyan.
Nagyon fontosnak találom a tökéletes illatot így amikor az utolsó üvegcséből is kifogytam és minden netes oldal azt dobta vissza, hogy hát bocsi de már raktáron sincs...eszeveszettül kezdtem kutatni azt, ami ezek helyébe léphet.
Cindy Crawford waterfall
Először ajándékba kaptam egy 30ml-et, nagyon tetszett az illata de amikor elfogyott kaptam egy másikat aztán azt használtam. Majd amikor már az is elfogyott megtaláltam a kis üvegcsét és felelevenedett bennem, hogy ez milyen jó is volt. Onnantól kezdve nem volt megállás, beállt a függés. :D Ez volt a nyári illatom. Aquva és virág keverék. Nagyon  légies és könnyed illat.

Cindy Crawford Summer Day

Aztán egy karácsonykor anyukámtól kaptam egy ilyen Summer Day csomagot. Találomra vette meg, remélte, hogy tetszeni fog mivel még soha nem is éreztem ennek az illatát (merész :D) de szintén szerelmem volt, onnantól kezdve nem is voltam hajlandó mást használni ezeken kívül. Egészen ugye a bevonásig... Ez volt a téli illatom, neve ellenére, mindig a hűvösebb időszakban kívántam magamon. Virágos gyümölcsös illat.

Amikor az utolsó üvegem végén jártam beindult a szaglászás, keresgélés, de nem. Voltak "talán" illatok, de akkor se voltak az igaziak. Aztán anyukám adott egy kis mintát, hogy szaglásszam meg, hátha tetszik meg neki úgy se kell, max elfújkálom. Na és ekkor bumm : D Kellesz nekem!

Nino Cerruti 1881 Collection
Szóval meg volt az utód. Egyből kutattam rá, hááát van egy ára :D még a teszternek is, de ez parfüm és 100ml. 8600Ft az az ár amit legolcsóbbat találtam és megegyeztem magammal, hogy a ballagásra kapott pénzemből félrerakom és ha felvesznek az egyetemre, akkor egyből rendelem is meg :) ha meg nem, akkor jól elvásárolom a pénzt :D
Szóval ez a kis jó illatú szépség ma kosárba került és 1-3 napon belül meg is érkezik! :)
Illatcsoportja: orientális- virágos

Nektek van olyan parfümötök ami igazán tükröz titeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése