2012. július 16., hétfő

Piros köröm + bye bye zsír 1. nap

Sziasztok!
Ma csak egy körömdekort hoztam nektek, remélem tetszik. :) A Moyra piros lakkját és az Essence Nude Glam iced latte lakkot használtam hozzá. A kis flitterek pedig fodrászkellékesből vannak.
Remélem tetszik!
 
                   ___________________________________________________________

1. nap a diétában
Mint mondtam rákapcsolok így délelőtt tornáztam este pedig még elmentem futni egy kicsit. Az igazat megvallva egyáltalán nem éreztem magamat éhesnek napközbe, csak ettem mert kell :D
A sport, erősítés azért szükséges egy diéta, fogyókúra vagy súlyvesztés során, hogy az alakunk feszes maradhasson. Mert ugyebár reklámoznak mindenféle zsírmegkötő kapszulát meg anyámtyúkját és még ha ezek használnak is, ki szeretne lefogyni - tegyem fel- 20kg-ot úgy, hogy egy plöttyedt test, lötyögős bőr még mindig megmaradjon. Számomra akkor nincs értelme mert még mindig van probléma. Ezért nem jó a hirtelen és edzésmentes fogyás.
Sok sikert annak aki velem tart vagy épp a saját harcát vívja! Kitartás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése