2012. július 14., szombat

Rákapcsolás...MOST JÖN A VÁLTÁS!

Sziasztok!
Mint ahogy azt már írtam a sütis posztban, nem vetem meg a finom ételeket, de ennek ellenére küzdök a felesleggel. Az utóbbi időben mégis sikerült elhanyagolnom a dolgot. Már viszonylag közel voltam a célomhoz nagyjából másfél éve kisebb, nagyobb lendülettel szépen lassan tornáztam lefele a kilókat. Egy jó ideje nem is álltam mérlegen, voltak stresszesebb időszakok is, amikor én a kajához nyúlok...sajnos. Szóval most szembenéztem vele, rávetettem magam és amit láttam...megdöbbentett. Néztem én a tükörbe, hogy nem az igazi, de most! Totális döbbenet. Az álom súlyom az 68kg, és most 80-at mutatott a mérleg....hatalmas csalódás. Hogy juthattam ide?? gondolom most magamban mikor már egész közel voltam a célomhoz a 73kg-val amit tavasszal mutatott a mérleg. Úgyhogy most elhatároztam hogy hétfőtől meg sem állok addig ameddig 60-nal nem kezdődök.


Önmagam ellensége vagyok! És addig harcolok még nem látom magam tökéletesnek...magas a mérce! : D
Per pillanat úgy tervezem, hogy külön postba, de ha nem is külön, a mindennapi bejegyzésekbe fogok egy-egy sort írni arról, hogy hogy haladok vagy éppen mi a harcom eszköze :D.
Mit gondoltok erről? Érdekelne titeket ez a téma vagy inkább mellőzzem és maradjak a "beauty" dolgoknál? Egyelőre magam se tudom, ezért is írtam meg ezt most szombaton. Hétfőig még van idő :)

1 megjegyzés: