2012. július 29., vasárnap

Sun Ozon naptej teszt

Sziasztok!
Mint írtam jön a naptej teszt mivel végre sikerült használni. Finom 30fok körüli volt az idő így el is mentünk a tóra. Krémmánián sok pozitívat olvastam erről a naptejről és pluszba hozzájött még, hogy a Rossmann-os újságba leértékelve láttam.
Itt a termékcsalád, bár a választék korántsem ennyi.
Szóval én a 30 faktoros tubusos naptejet vettem meg 200 ml és 900 HUF volt leértékelve 1000 valamennyiről, ha jól emlékszem.
Igaz nem egész nap voltunk csak délután 1től majd másnap úgy 2, fél3tól de a nap igen jól fogott, második nap egy felhő nem volt az égen és árnyékba egy percig nem voltunk. A társaságból csak én kentem be magam, hát nem is égtem le velük ellentétben. (kivéve páromat, de neki alapból jó bőre van). Szóval nyugodtan mondhatom, hogy remekül szuperált. Szombaton abba a kitűnő időbe egyszer kentem újra de csak a vállamon mert éreztem rajta, hogy már igen meleg, de tökéletesen elegendő volt. Bekentem magam és rögtön mentem a vízbe, elég sokat is voltam bent, de persze napoztam is több órát mégse volt semmi probléma. Nyugodt szívvel ajánlom!

Plusz hasznos infó, hogy érdemes bemenni a Rossmannba mivel Július 30. és Augusztus 03. között minimum -25% kedvezmény van minden Sun Ozon termékre!
Én nagyon szemezek egy napozás utáni krémmel. ;)

Ti próbáltátok már ezt a termékcsaládot? Tapasztalatok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése