2012. július 5., csütörtök

Sütiiiik :P

Sziasztok!
Nem tudom ti hogy vagytok vele de én nagy süti és sütés fan vagyok : D nem igazán tudom visszautasítani a finomságokat. "Legalább egy picit vagy csak egy harapááást" És sokszor rám tör a jajj de megennék valami fincsi cuccot érzés. Mindezek ellenére folyton küzdök a kilókkal mert nagyon kritikus vagyok önmagammal szemben. Most két receptet hozok nektek. Mind a kettő egy igen egyszerű és gyors finomság, pont egy bögrényi adag. (vigyázat!! rá lehet szokni!! :D)

Bögrés- mikrós csokis süti
Egy bögrébe beleütsz egy tojást, adsz hozzá 2 evőkanál cukrot, ezt összekevered. Ez után jöhet két és fél evőkanál liszt és egy evőkanál keserű kakaópor. Erre egy fél evőkanál olaj, majd egy evőkanál tej. Ezt az egészet jóóóól összekevered kanállal vagy villával, amelyik szimpatikusabb : D Ezek után durvára törsz pár kocka (tetszés szerint, ki mennyire szeretné csokisra) keserű csokit. Arra felhívnám a figyelmet, hogyha belekevered a csokidarabokat akkor az több mint valószínű, hogy az aljára fog süllyedni - ha nem is mind- viszont ha a tetejére dobod akkor az ott is marad. (én bele is keverek, rá is rakok ;))

És van egy "diétázós" egészséges verzió is : ) Az eredeti receptet egy receptes oldalon találtam ITT. Én csak egy pici változtatást végeztem rajta.

Zabkásás csokis- bögrés süti
Az én verzióm annyiban tér el, hogy kimértem a zabpelyhet, de tettem még közbe hozzá úgy két evőkanálnyit mert keveseltem. És a cseresznyét nem raktam bele még a tűzön volt hanem utólag már a bögrébe. Ja és nem tejcsokit használtam hanem keserűcsokit, ezáltal raktam bele két kanál mézet is. : ) a tálalásnál pedig a bögrébe kanalaztam egy kis cuccost, rá cseresznye, megint massza, megint cseresznye, megint massza és még pár szem cseresznye, majd reszeltem rá egy kis csokit még. : ) nagyon fincsi volt!
A bögre nem a legszebb, de a csoki reszelés közbe pattogott, aztán nem töröltem le.

Tetszik nektek a süti? Esetleg meg is csináljátok? Véleményt kérek róla! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! A blogomon ma indítottam egy nyereményjátékot, a figyelmedbe szeretném ajánlani, hátha érdekel. :)

    http://roseballerina.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-eloszor-nalam.html

    VálaszTörlés