2012. augusztus 25., szombat

5 variáció neon pinkre

Sziasztok!
Igaz régen jelentkeztem már, de most hoztam nektek egy kis körmös posztot, remélem tetszeni fog!
Mint már írtam az Aden Cosmetics 45-ös neon pink árnyalata díszeleg most a körmömön, ami már megérett egy frissítésre, de előtte gondoltam összedobok egy kis variációgyűjteményt azoknak, akik nem szívlelik a sima egy színt a karmaikon ;) Mint említettem már megérett a lemosásra így tekintsetek el a hibáktól és a lenövéstől.

Tudooom a kis ujjam kicsit csálé lett : D
Félhold akart lenni inkább kevesebb, mint több sikerrel.

Szóval kezdeném a nagyujjal ami egy lighot színátmenet akart lenni.
3 szín fogpiszkával összemosva

szivacsozás után
már itt is látszik a szép színátmenet
eredmény
Használt lakk: 100asban kapható fehér, Lovely csillámos rózsaszín, számát sajnos nem tudom ha szeretnétek írjátok meg és rakok fel róla képet és természetesen az Aden 45ös lakk

A második egy pofon egyszerű kis dolog. Nincs másra szükséged a körömlakkon kívül csak egy kis celluxra.
A celluxot ráragasztod.

Lefested és kész is!
Rém egyszerű és kézügyességet sem nagyon igényel maximum akkor ha mindenáron azt szeretnénk hogy a kis csúcsok egy irányba nézzenek, de én ötletesebbnek és mutatósabbnak tartom ha szerteszét néznek a körmökön :)
Használt lakk természetesen az Aden 45 és a NYC quick dry kollekcióból a 272 Bowery Black

Harmadik egy galaxy stílus akart lenni pinkre megálmodva.

selyem fény

fekete

brutál lila  : D

csillagok
A pinkre kentem egy selyemfényű lakkot, hogy megadjam neki az alap csillogást, majd szivacstechnikával megalkottam a fekete lakk segítségével a "tejútrendszer menetét". Erre jött ez a brutális lila majd fogpiszkáló segítségével a csillagok. Amik így utólag fehéren jobban mutatnának.
Használt lakkok Aden 45, a már korábban is említett no name selyem fényű, szintén a NYC 272, Essence ocean 01és a S-HE quick dry 393 sárgája

A negyedik egy kis bájos, egyszerű pink alapon virágok lettek. A technikát már említettem itt.


Használt lakk Aden 45, NYC 272 és az említett Lovely csillámos rózsaszín

Az ötödik ujjam pedig kicsit félresikerült a neon pinket akartam feldobni ezzel a brutális lilával, de igen csálé lett és sokkal inkább eltudnám képzelni a félholdat egy fémes szürkével. :)

Remélem tetszett nektek ez a poszt. Ki fogjátok próbálni valamelyiket?
Szép napot!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése