2012. augusztus 14., kedd

Aden cosmetics neon pink

Szia kedved látogatóm!
Július utolsó hetében betéretem egy fodrászkellékesbe mert neon pink körömlakkot kerestem. Célom a Moyra neon pink lakkjának a beszerzése volt, viszont nem találtam. Ennek ellenére elhatároztam, hogy én akkor is veszek egy ilyen árnyalatú körömlakkot mivel szeretném kipróbálni és a páromnak is nagyon tetszene.
Hosszabb nézelődés és három körömre való összehasonlítása után az Aden márkanevű 45-ös számú neon pink lakkra esett a választásom.
Shocking Pink árnyalat ;)
300 Ft volt, és igazán nem vártam tőle sokat. Nem is értem miért... : D mert ha azt nézzük a Moyra nálunk 302 Ft-ba kerül, szóval árban ugyan ott vannak. Viszont talán még soha nem hallottam erről a márkáról, vagy inkább nem foglalkoztam vele csak a jól bevált, megszokottat vettem mindig. (mint ahogy most is Moyra volt az eredeti cél)
Na de szóval a minősége kifogásolhatatlan! Pénteken kentem fel két réteget aztán a hétvégén megsütöttem két adag kalácsot, elmosogattam utánuk, az étkezések után is én mosogattam és nem pattogott le egyáltalán, kopni is csak nagyon nagyon kezdetlegesen és minimálisan a körömvégekről. Ami számomra szokatlan a harsány, világos színektől.

Talán kicsit mattabb a felülete, igaz azt írja, hogy magasfényű, hát ezt azét nem mondanám, de ettől abszolút el tudok tekinteni és csak ajánlani tudom!

Nektek van már ezzel a márkával tapasztalatotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése