2012. augusztus 10., péntek

Nyaraláshoz neszeszerbe

Sziasztok!
Nos, meg van az oka, hogy miért nem írtam az elmúlt időben. Sátorozni voltunk, aztán pedig nyaralni. Mikor hazaértem gondoltam lefotózom a neszesszeremből kipakolt dolgokat és csinálok belőle egy posztot. : )

Azt előrevetíteném, hogy én nem vagyok az a nagy sminkes, nyáron meg végképp nem. Meleg van, megizzad az ember, ilyenkor amúgy is zsírosabb a bőröm, így még véletlenül se kenek magamra egy kiló vakolatot. A nyári sminkelésem annyiban kimerül, hogy szempillaspirál, szemceruza és egy kis pirosító, de néha - mint ahogy most is- csak egy szempillaspirál a viselet. 
Kappás giga neszesszer.
A hajvasaló a mérete miatt van ott. :)
 Szóval én ebbe pakolásztam, sikerült megtömni, akár még ölhettem is volna vele : D de hát ezt a szitut minden csaj ismeri ;)

És akkor itt a cuccos, beszámoztam őket így egyszerűbb írni róluk:
1. Kis manikűr szett, ez nyilván kell, bármikor beszakadhat az ember körme.
2. Hajgumi, hajpánt, amit nagyon szeretek és a kedvenc hajráfom, amin egy szolid masni van.
3. Garnier Skin Naturals nappali krém száraz bőrre. Igen tudom írtam, hogy nyáron zsírosodásra hajlamos az arcbőröm, nade hát a klóros víz nagyon ki tudja szárítani az ember bőrét így ez segítséget nyújt.
4. Az elengedhetetlen szempillagöndörítő.
5. Jessa intim törlőkendő. A nyaralásra ha nem is, de az utazásra jól jön, ha meg kell állni egy pihenős mosdónál, ami valljuk be nem a leggusztább hely, és az esetek nagytöbbségében nincs papír.
6. A körömlakk özön. : D a lábamon az a neon pink, a kezemen pedig francia lakkozás volt, így vittem mindent ami kellhet. Nem szép a lepattogott köröm. Ballról jobbra: Moyra fehér, ADEN neon pink 45-ös számú, Essence express dry drops, Essence gel-look fedőlakk.
7. Elengedhetetlen Nino Cerruti 1881 Collection parfümöm
8. Essence korrektor 03 matt honey
9. Szintén állandó társ Beauty Kiss ajakbalzsam
10. Sun Ozon napozás utáni testápoló tej, és igazából tesztelve is lett. Tényleg hidratál, nem marad száraz érzés a bőrön, de vigyázni kell, hogy ne kenjünk túl sokat mert akkor lassabb issza be magát, de ettől eltekintve teljesen jó. :)
11. Magammal vittem ugyan a Pantene Pro-V Intensive Repair balzsamot, de még nem használtam. Egyelőre nem tudok nyilatkozni.
12. New York Color Sky Rise szempillaspirál. Jó ideje ezt használom, mindig rossmannos leárazáskor tárazok be, nagyon szeretem mert a kusza pilláimat egyszerűbb a vékony fejével kifesteni mint egy buci ecsettel.
13. Isana exotic deo-spray hirtelen vásárlás volt, igazából nem ezt szoktam venni, de úgy megtetszett a csomagolása, melynek igazán nyári hangulata volt, hogy megvettem, de visszatérek a megszokott Fá-ra.
14. Ez pedig egy házi készítésű szúnyogriasztó spray....nem tudok nyilatkozni : D elvittem biztos ami tuti, de igazából annyira nincsenek az éven szunyik, hogy nem sikerült még letesztelni. Igaz a tavon befújtam magam vele, de ott füst is volt meg hosszú ruha volt rajtam szóval.... talán egyszer eljutok a tesztig is :)
Van még pár dolog ami nincs megjelölve, de hát azok fésűk, fogkefe és szemöldök fésű. : )

Remélem tetszett a bejegyzés, és akár ez által kedvet kaptok valamelyik termékhez. Ha esetleg bővebb leírást szeretnétek valamiről nyugodtan írjátok meg.
További szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése