2012. szeptember 24., hétfő

Balea Splashy Kiwi tusfürdő

Sziasztok!
Erről a roppant finom illatú tusfürdőről fogok most írni nektek pár sort.
Amikor a DM-ben nézelődtem és szaglásztam megpillantottam ezt a sárgadinnyés párja mellett. Arról már sok jót olvastam, hogy mennyire finom az illata gondoltam ezt is megszagolom és fuhuu te jössz velem haza. Ez volt a reakció, aztán amikor itthon nyomtam belőle egy kicsit egy újabb "fuhuu" jött a színe miatt. Nagyon jó élénk zöld, igazán szép.
Én megillatoznám a helyetekbe, aki szereti az édeskésebb illatokat annak biztos tetszeni fog, nekem valamilyen cukorkához hasonlít leginkább.

Telefonos kép, úgyhogy azért nincs olyan élénk színe a dobozkának de ITT láthattok egy képet az eredeti színéről és pár véleményt is olvashattok. : )

Ti próbáltátok már ezt a tusfürdőt? Vagy esetleg valamelyik párját?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése