2012. október 7., vasárnap

Balea sampon és balzsam kókusz- és tejkivonattal teszt

Sziasztok!
Régóta lógok ezzel a teszttel, de most végre megírom!


A DM sajátmárkás Balea samponjáról és balzsamjáról van ugye szó. A sampon flakonja először ugyan olyan kinézetű volt mint a balzsam, a képen viszont már az újított(?) verziót láthatjátok. Nem tudom, hogy van-e még kókusz és tej vagy csak kókusz és tiarévirágos kapható, legutóbb amikor a DMbe voltam elfelejtettem megnézni, a balzsamból pedig még mindig ez az első flakon.

Szóval a kapcsolatunk úgy indult, hogy megtetszett, hogy szilikon mentes, és azt elég sokan dicsértétek már, gondoltam egy próbát megér. Első alkalom után mint akit elvágtak "mi ez a borzalom" csak ez forgott a fejemben. A hajam mint egy száradt seprű, pedig úgy örültem, hogy sikerült már végre helyrehozni valamelyest a festés és vasalás okozta károkból, erre tessék megint egy kóró éktelenkedik a fejemen.
Aztán következett az újabb hajmosás és adtam neki még egy esélyt és megérte! Mivel utána finom, puha, selymes lett a hajam, magam se akartam nagyon elhinni, hogy másodszorra ilyet művelt de tényleg! Sokkal puhább és finomabb a hajam amióta ezeket használom.
És, hogy őszinte legyek azóta nem is kenek rá semmit, kivéve természetes anyagokat, de azt majd egy hajápolási bejegyzésbe leírom ;)

Egy szó, mint száz, megéri beruházni ezekre a termékekre! A kókusz és tejkivonatosnak nagyon mű és dobozoskókusz illatuk van viszont az újabb verzió nagyon finom illatú!
A hátoldalon még olvasható, hogy festett hajra ajánlják..... hát, a színvédelméről nem nyilatkoznék túl sokat, ugyan annyit tud mint a többi, jóformán a nagy semmit! : D Eddigi tapasztalataim szerint...

Szívből ajánlom, igazán jó kis duó! (ja és pakolás is kapható belőle, lehet arra is szert teszek majd, legalább egy teszt erejéig)

Szép napot nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése