2012. október 1., hétfő

Égésre? Aloevera

Sziasztok!

Valamelyik nap történt, hogy megégettem az ujjamat elég rendesen rögtön kisimult, majd hólyaggá fejlődött. Ameddig víz alá tettem jó volt nem fájt, viszont amint kivettem elkezdett égni. Aztán a párom mondta, hogy hát víz alá rakni nemis valami jó ötlet...na és ekkor jött a ráismerés, hogy hát nekem az ablakba egy aloevera növöget, így rögtön le is csippantottam belőle és rákentem a sebre. Kapásból elmúlt az égő érzés, aztán amikor már teljesen beszívta visszatért de már nem olyan fokon, így még egy adagot rákentem és amikor ezt is beszívta már nem fájt. Aztán még tettem egy harmadik kört is amolyan biztos ami biztos alapra : D és engem is meglepve semmi baja nem lett a kezemnek. Nem fakadt ki, nem hámlott le, nem fájt utána egyszer se, még feszítő érzés se volt szóval csodaszernek mondható!! : D
Mindenkinek csak tanácsolni tudom, hogy szerezzen be legalább egy pici aloeverát mivel nagyon univerzális és igazán nem kell belőle sok, és gyakran. Szépen elnevelgetitek és amikor szükséges ott van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése