2012. október 1., hétfő

Esti arcápolási rutinom

Sziasztok!
Háát igen régen írtam már, tudom tudom. De hát csapjunk is bele, ma az esti arcápolási rutinomról, vagyis sokkal inkább a használt termékekről szeretnék pár sort írni. A bőrömről annyit tudni kell, hogy kevert és évszakfüggő. Nyáron zsírosodik, főleg a homlokom viszont a szám körül és a szemem alatt még ilyenkor is hajlamos a szárazságra, télen viszont eléggé száraz így az esti tápláló, zsíros krém elengedhetetlen.

1. Andió finomított mangóvaja: Ez egy elég kemény krém, elég magas az olvadási pontja is. Keverhetjük más vajakkal vagy olajokkal együtt de magában is használhatjuk persze kell egy kis türelem mire felolvad a kezünkbe annyira, hogy az arcunkra tudjuk kenni. Az illata a régi rúzsokéhoz hasonlít, de a táplálás érdekében ez igazán kibírható. ITT tudtok róla bővebben olvasni és meg is tudjátok rendelni! : )

2. Andió BIO kókuszolaj: Nem tudom mennyire hallottatok már a kókuszolajról de ez igazán univerzális olaj! Ennek 27 fok ha jól emlékszem az olvadáspontja így igazán egyszerű a használata, szinte amint kiszeded az üvegcséből már megis olvad a kezedbe. Az illata az csodás kókusz illatú, itt tudtok még róla olvasni, vagy megrendelni. Én csak ajánlani tudom nem csak a bőrre való hatása miatt, hanem pont a sokszínűsége miatt, mivel ezt eheted, kenheted is! Arcra, szájra, hajra, térdre, bárhova! ;)

3. Rival de Loop arclemosó tej: Ő viszonylag új tagja a társaságnak, de rögtön meg is szerettem. Szerintem remekül szuperál. Előtte a kétfázisú szemfestéklemosóját használtam a termékcsaládnak, de az annyira olajos volt, hogy utána még vakarhattam le magamról azt a zsíros, csúszós érzést is, ez viszont nagyon tápláló hatást ér el. Ha tovább haladtok majd láthatjátok a képet, hogy hogyan is tünteti el a sminket. A Rossmann sajátmárkás termékéről van szó, árban nagyon baráti ha jól emlékszem 600Ft körül van, csak ajánlani tudom! : )

4. Rival de Loop arclemosó tonik: Mint ahogy azt a kép is mutatja a végét járja. Olvashattátok, hogy sokszor száraz a bőröm, így joggal merülhet fel a kérdés, hogy akkor miért nem az alkoholmentes lemosót vettem, ez egyszerű mazochista vagyok. : D Úgy gondolom, ha érzem akkor használ és ebből nem tudnak kizökkenteni. De ettől eltekintve igazán jó kis tonik, nem tud se többet se kevesebbet a drágább társainál, ő is 600 Ft körül van. Nem tudom mennyire foglalkoztat ez titeket, de ahogy elnéztem az összes RdL termék Vegán,ami azt jelenti, hogy semmilyen állati eredetű anyagot nem tartalmaz, úgyhogy ha vegán olvasóm is akadna, nekik is szívből ajánlom a termékcsaládot. Újra fogom venni.

5. Clean&Clear mitesszereltávolító arcradír: Belőle is kevés van már, látszik is habár nem minden estés vendég. Szeretem ahogy radíroz, szeretem az érzetet amit a bőrömön kelt az illatát is, csak egyedül azt nem, hogy a kis kék golyókákat mindig sikerül a hajam közé masszíroznom. : D Egy héten egyszer minimum átradírozom az arcom, habár mindennapos használatra van javasolva. Nos, használtam minden nap volt, hogy reggel este is, de a mitesszereim se többen se kevesebben nem lettek, így letettem a napi használatról és csak akkor alkalmazom amikor az jólesik az arcomnak. Valószínűleg legközelebb nem ezt fogom megvenni hanem a RdL arcradírját, részben mert olcsóbb részben mert érdekel. De ha az esetleg nem válna be, visszafogok térni ehhez mert ezzel igazából semmi probléma nincsen.

6. Ilcsi fekete szappan: Figyelem!!! kozmetikusok és kozmis tanoncok ezt ne olvassák : D Bármennyire is ellene vannak, én minden este nyomkodom az arcom. Meg vagyok áldva mitesszerekkel amiket én nem szeretek a képemen látni, így harcolok velük. Hogyha nagyon meggyötröm akkor át szoktam mosni ezzel az arcom este, de leginkább akkor használom, hogyha kigyilkolok egy pattanást vagy a szám felsőrészén nyomok ki mitesszert. A fekete szappanból nyomok kicsit az ujjamra majd bekenem a területet és rajta hagyom egy fél óráig. Nagyon szépen lehúzza és egyből helyrerakja, nem lesz piros és rögtön a gyógyulás útján indul el a kis piszok.

És itt a kép a lemosó képességeiről. : D A sminkről annyit tudni kell, hogy reggel 8kor tettem fel és a kép egy egész napos menet után hajnali fél4kor készült. De nem is a szemhéjon található csillám vagy a szemceruza az ami kihívást jelent egy lemosónak, mivel szerintem azzal mindegyik megbirkózik. A szempillaspirál viszont már annál problémásabb tud lenni. De mint ahogy a kép is mutatja szépen leszedi, ennél többet nem is tudom kéne-e várnunk tőle. :)

Remélem tetszett nektek ez a nagyobb lélegzetvételű bejegyzés. Írjátok meg ha van esetleg valamilyen tapasztalatotok az általam említett termékekkel.

Szép napot nektek! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése