2012. október 28., vasárnap

Halloween smink

Sziasztok!
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem a halloweent és mindent ami ezzel kapcsolatos. Így most egy arra való sötét sminket készítettem nektek. Nincs kifejezetten megszabva, hogy ez most zombi, vámpír vagy kitudja milyen smink csak simán egy sötétség : )

Mivel kicsit száraz bőröm van így meg is volt oldva, hogy furcsán mutasson a "fehérítés" : D, amit hintőporral oldottam meg.

Majd pedig a már említett Manhattan tussal kihúztam a szemem, húztam ráncokat is, amiket elmaszatoltam, ezt láthatjátok a harmadik képen egy kis extrával : )

Ezután az Essence blue mission 38 és konck-out 36 szemhéjpúder következett, amivel igazából találomra és tetszésre maszatolgattam a mozgószemhéjra és a ráncokra is, mint azt láthatjátok.

És végül kihúztam a szemöldököm, hiszen egy gonosz tekintet nem létezhet sötét szemöldök nélkül.  Elmaradhatatlan!

Remélem tetszett nektek!
Szeretnétek még ilyen halloween-i részeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése