2012. október 15., hétfő

Körmös vásárlás

Sziasztok!
Pénteken volt egy kis időm és eredetileg csak a rossmann-ba és a hajfestékemért mentem a városba, de betértem a GoodsMarket-ban is valami kis halloween-es, ősziesz dekorációért. Megéri bekukkantani, mert néha nagyon jó áron vannak dekoros dolgok.
De nem az őszi hangulathoz vettem végül is szuper áron alapanyagot hanem egy köröm flitteres szettet. 400 Ft volt összesen, ami nagyon nagyon megérte! Néha egy db ilyen kis tégely kerül 300 forintokba, és fele ennyi sincs benne. Jó persze azok szárított virágok, tollak, csudi csilivili strassz kövek, de mivel nem szakember vagyok csak a saját körmöm szépítgetésére vettem így szerintem ez nagyon megérte!!
Volt hozzá ragasztó is, egy kis reszelő (ami talán még a smirglinél is erősebb :D nem megszokott ez egyébként) és egy kis felvevő pálcika...nem is tudom mi ennek a neve. Ér persze a 6 flitter. Kétféle színkombinációba lehetett kapni a csomagot. Ha valaki jó áron szeretne ilyen flitterkéket az mindenképpen menjen be!
A három kis képen pedig balról a dobozát láthatjátok, jobbról egy kis flitteres tégelyt kivéve, középen pedig a már többször emlegetett lovely-s műkörömhatást keltő alapot (narancssárga lötyi). Nagyon jó kis találmány ez az alap, nekem meghosszítja a körömlakk életét, most pedig 25% kedvezménnyel tudjátok megvásárolni.

Legyen szép napotok!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése