2012. október 13., szombat

Névnapi ajándékaim c:

Sziasztok!
Szerintem az emberek a születésnapjukra nagyobb ajándékot vagy pénzt kapnak, viszont a névnapra sokkal inkább jellemző a kisebb, pipere vagy dekor ajándék. Én nagyon kis szépséges dolgokat kaptam, ezt fogom most nektek megmutatni : )

Ezeket a páromtól kaptam és hát fenomenális ajándék volt :). Nagyon szeretem a gyertyákat, és ezeknek csodás az illata! Kávés-csokis és zöld teás nagyon kis szépek és illatosak. És a zöldalmás füstölő *-* egy korábbi posztban már írtam, hogy mennyire szerettem ezt a füstölőt és egyszer csak már nem lehetett kapni, igaz pesten találtam egyet de az nem volt az igazi. Erre a kedvesem meglepett vele!!! Azzal a régi fajtával amiért bejártam a várost! Hát nagyon nagyon örülök neki!! :)

Ez pedig egy tükröcske, ami mindig jól jön egy táskába : ) Egy oriflames szőlős szájfény, aminek a színe nagyon tetszik! Azt hiszem a télen a lilás szájfények fognak nálam nagyon menni. Ennek diszkrétebb színe van viszont nagyon(!!) ragad, mintha valami szirupot kennék a számra. : D persze még csak próbaképpen kentem fel nem teszteltem úgy igazából. : ) A körömlakk pedig az oriflame veryme kollekciója. Kerestem rajta számot, de hát selyemfényű, ezáltal fényben lilás árnyalatot kapó pink. Én így határolnám be : D

Volt még egy ajándékom amit nem fényképeztem le, az pedig egy 25 darabos sütemény kiszúró szett volt,ennek is nagyon örültem.

Legyen szép napotok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése