2012. november 18., vasárnap

válogatás *1

Sziasztok kedves olvasóim!
Nagyon régen jelentkeztem már, de annyira el voltam havazva, hogy nem tudtam nektek írni. Ettől eltekintve gondoltam rátok és készítettem pár képet, amit most elhoztam nektek. Ezek mind szösszenetek, de azért némelyikhez fűzök pár szót :)


Nem szeretném részletezni a tanulás fontosságát, ha kell kell mert ez ilyen : D
A kutyust azt a páromtól kaptam, meglepetés volt és eszméletlen édes, pihipuhi : ) és nem mellesleg egy méter nagy : D gigakutyus
A köröm...nos, nem fogok még semmi konkrétat írni, de mindenképpen lesz róla beszámoló hogyan alakul a kapcsoltunk.
És a finomságok : ) Jelly Bean a Lidl amerika hetéről; Sió téli limonádé forralt bor ízben, nagyon finom!!; palacsintát is sütöttem; és a tejszínhabos, fahéjas tejeskávé.

Remélem tetszett ez a kis képes beszámoló, ha szeretnétek még ilyeneket írjátok meg kommentben!
Roppantul örülök, hogy a távollétem ellenére is folyamatosan van látogatottságom ;)
Köszönöm nektek!

Legyen szép napotok!

2 megjegyzés:

  1. nyugisan olvasgatom végig a blogodat, most találtam rá. aztán a középső képnél nagyot dobbant a szívem, ezek szerint egy helyre járunk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. : )))) kicsi a világ, újból bebizonyosodott : )
      örülök, hogy idetaláltál!

      Törlés