2012. december 21., péntek

Csillámos ünnepi köröm

Sziasztok!
Mint ígértem, hoztam ma egy körömkreációt. Nagyon csilivili lett, karácsonyra és szilveszterre is tudom ajánlani.
Ahogy látjátok háromféle csillámot használtam benne. Egy nagyon apró szemű flittert, egy közepeset és nagyobbat. Ezt az apró szeműt a Goods Marketba vettem, a csomagban 4 féle flitter volt és összvissz 100Ft-ba került. Eredetileg dekorálásra szánták, de a körmön is remekül mutat, illetve nem veszíti el a csillogását. Ami sok esetben előfordul.

Nagyon kis egyszerű, talán még a hóesést is imitáló csillogást ad ez a köröm.
Használt lakkok:
Golden Rose 203 - ez a krémesebb fehér alap
Paris Collection 745 - ebbe vannak a közepes flitterek (erről már írtam ITT)
Essence XXXL SHINE fedőlakk (róla is írtam ITT)
És végül egy kis hangulatkép. : ) Ha már az időjárás nem éppen a téli viszonyokat követi.
Láthatjátok, hogy ez a technika a kis körmön is jól tud mutatni nem csak a nagyon.

Jó készülődést a karácsonyra!
Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése