2012. december 9., vasárnap

Essence better than gel nails csalódás

Sziasztok!

Nagyon sok jót olvastam már erről a termékről így én is beszereztem belőle.
Hiba volt... illetve ez talán rossz megállapítás, de nem azt kaptam, amit vártam (nagyon nem!!).
Ugye a neve Better than gel nails, azt meg sem kockáztattam, hogy az eredeti gél lakkozásra gondoltak, hanem az XXXL shine gél hatású lakkjukból indultam ki.
Vagyis ebből. Ezt a lakkot én nagyon nagyon szeretem, igazából amióta megkaptam az első üvegcsével azóta nem is használok más fedőlakkot. Egyedüli probléma vele csak az, hogy minél többet éri levegő annál tovább tart a száradása. Ebből kiindulva vásároltam meg a fent említett lakkot, gondolván, hogy ez egy továbbfejlesztett verzió, és sikerült kiküszöbölniük a problémát. Tévedtem.

A hátuljára ugyebár az van írva, hogy gyors száradó körömlakk, a tökéletes, zselés hatású körmökért.
Én csak a gyors száradású jelzőt hagynám meg neki. Mivel a zselés hatás nekem a tartósságot is jelenti egyben. Ez a lakk pedig bármi lehet csak tartós nem. Adtam neki pár esélyt, gondoltam hátha csak épp nem kívánt jóban lenni velem, próbáltam alap lakk nélkül és alaplakkal is, de nem. Valahogy nem találtuk meg az összhangot. A tökéletességet meg megint csak kivenném a felsorolásból mivel a tartósság miatt már nem valós az állítás, és számomra roppant zavaró az, hogy mindent felold a lakk, pedig egy fedőnek pont az lenne a szerepe, hogy fixálja az alatta lévő munkát.

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de számomra fontos, hogy mindig szép legyen a manikűröm, de mégfontosabb az, hogy tartós legyen. Igazán szépet készíteni hosszú idő, ezáltal nekem személy szerint nincsenek csak a körmeimre fölösleges óráim háromnaponta.


Ez csak egy körmöm a better than gel nails fedőlakk használata utáni harmadik napon. Egészben tudtam lehúzni az egészet, és higgyétek el a többi körmöm se nézett ki különbül. Ezen pedig még azt is látni, hogy mennyire feloldotta a fehér lakkot és felkente az egész körmömre.

Mindezek mellett az XXXL shine gél hatás egy hét múlva is vállalható manikűrt biztosít.
Mint írtam vállalható(!!) nem tökéletes. Le van nőve és el is kezdett már színeződni (bár ez kikerülhetetlen abban az esetben ha az ember mosogat és takarít), lekopni a szabad élen, de ez egy hetes manikűr! Ami otthon készített, sima lakkokkal szerintem abszolút teljesítmény.

A konklúzió az, hogy aki sietős de ennek ellenére a körmére mégis van háromnaponta ideje, annak megéri beruházni a better than gel nails lakkra, viszont aki a hosszan tartó manikűrt preferálja az inkább ne próbálkozzon be vele.

Nektek van valamelyikkel tapasztalatotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése