2012. december 23., vasárnap

Nagy Balea körkép

Sziasztok!
Most újból egy nagyobb lélegzetvételű bejegyzéssel jövök.
Biztos sokan használtátok és használjátok is a Balea termékeket. Volt időm kitapasztalni ezeket, amikről most írni fogok nektek, remélem ezzel meghozom a kedveteket némelyikhez. : )

Elöljáróban annyit kell tudni a termékekről, hogy a DM márkája, árban roppant kedvezőek, és ehhez képest igazán bőrbarátak.

Balról jobbra haladva:
Krémtusfürdő guava kivonattal: az illata valami fenséges! Inkább nyári illat, igazán frissítő és véletlenül sem tömény. Könnyed és pezsdítő hatású számomra, amint beleszagolok jobb kedvem lesz.

Tusfürdő cseresznye- és mandulaillattal: igen-igen nekem is megvan ez a tusfürdő, mint sok bloggerinának : ) Dehát ezt nem lehet kihagyni! Aki szereti a marcipánt annak kötelező beszerezni. Kedvem lenne belekóstolni olyan finom az illata, téli hideg estéken melengetni tudja a lelket! Persze csak annak aki szereti ezeket a töményen édes illatokat.

Balea Young "Sweet Wonderland" tusfürdő: róla már írtam itt. Karácsonyra vásároltam, de már három napja használom, nem bírtam várni vele. Oké, tudom a három nap az nem a "volt elég időm kitapasztalni" kategória, de úgy gondolom már tudok róla nyilatkozni. Az illata leginkább a Nesquik csokiöntethez hasonlít és ezzel is úgy vagyok, hogy legszívesebben belekóstolnék :)

Balea Young "Mademoiselle chic" tusfürdő: tóla is írtam már itt. És igazán újat nem is tudok nyilatkozni.

Azt viszont fontosnak tartom még elmondani, hogy nekem egyik tusfürdő sem szárította a bőröm. Illetve ár-érték arányával igazán meg vagyok elégedve. Talán egyedüli hibájuk ezeknek a termékeknek, hogy az illatuk nem olyan tartós mint egy magasabb árkategóriásnak.

Balea női borotva gél tejes- citromos: érzékeny bőrre való, és a leírás a flakon hátoldalán is igazán megnyerő. Van itt értékes összetevő, ami ápolja és megnyugtatja a bőrt, kényeztet és hidratál  mindezek mellett még selymessé is teszi a borotvált felületet. Nem hiszek én az ilyenekben- gondoltam magamban majd megnyomtam a tubust. Nagy meglepetésemre egy élénk zöld gél jött ki, aminek roppantul finom az illata és betölti az egész fürdőszobát. Már ez nagyon megnyerő volt. Lábra felkenve egy halvány zöld színt vesz fel és tényleg igazán jó vele borotválni. A meglepetés csak ez után jött, merthogy tényleg beváltja azt ami rá van írva. Igazán puha és selymes volt a bőröm szinte el sem akartam hinni, hiszen rengeteg habra rá van írva, mégsem hat semmit. De ez, magasan felülmúlta a várakozásaimat és 100%, hogy újraveszem! Be sem kentem utána a lábam testápolóval. Csak ajánlani tudom!

Most pedig jöjjenek a hajra való termékek.
Az első képen a Balea színvédő samponja kókusz- és tiare virág kivonattal, UV-szűrővel, festett és színezett hajra való samponját láthatjátok. A másodikon pedig a Hidratáló hajbalzsamját kókusz- és tejkivonattal. Róluk már írtam ITT. És továbbra is csak jót tudok elmondani a két termékről. A hajam finom illatú, nem seprű, könnyen fésülhető, gyorsabban nő.

Végül de nem utolsó sorban a Jázmin és meggy illatú dúsító hatású samponjáról írnék. Körülbelül egy szóban le tudnám írni: borzalmas. Alig vártam, hogy elfogyjon. Habár az is igaz, hogy nem festett hajra van, és ahogy krémmánián utána néztem, több embernek bevált. Szóval így utólag belegondolva a festett haj lehetett a baj, hiszen nem erre lett kitalálva és mivel szilikonmentes így nem adta meg azt a táplálást, amit az igénybe vett hajam igényelt. Mindenesetre elhasználtam, de nyögvenyelősen és mellé Pantene balzsamot kellett használni de egy maroknyit, különben még eddig nem látott érdességet és kezelhetetlenséget vett fel a hajam. Soha nem venném újra. Festett hajra nagyon nem ajánlom!

Ti használtátok vagy használjátok valamelyik terméket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése