2012. december 4., kedd

Szaladós haul

Szép napot Nektek!

A múlt héten volt időm beszaladni a DM-be és a Goods Marketba és sikerült rálelnem pár jó dologra.


A DM-ben két tusfürdőt vettem. Jobb oldalt a Mademoiselle Chic van, ami elvileg csokis narancsos illatú, nekem sokkal inkább narancsos kókuszos. Ettől én eltekintek, mert nagyon finom illata van. A másik pedig a Sweet Wonderland, na ennek valami brutális finom illata van, csokis és amikor először megéreztem rögtön tudtam, hogy ő lesz a karácsonyi tusfürdőm. Mindenkinek csak ajánlani tudom!!

A másik képen pedig a Goods Marketos szerzeményeket láthatjátok. Bármikor bemegyek oda, valami kis kincsre bukkanok. Ezek a csodás csomagoló szalagok 400Ft-ba kerültek összesen, mind a kettő 200-200 Ft volt. A 4 színt tartalmazó 7,5 m hosszú a hármas pedig, hogy őszinte legyek nincsen rá írva és elsősorban azért vettem meg mert kis dísz csillagok vannak benne- vagy minek is hívjam ezeket- illetve mivel ezek nem csillognak de ezek is lehetnek vagy 5 m hosszúak. Szerintem igazán megérte!! A kosárban landolt még egy körömlakk is, ebben kis ezüst flitterek vannak.

A Goods Markettal úgy vagyok mint régen az egyik ruhabolttal (ami már bezárt nálunk). Nincsenek márkás, nagyon drága dolgok, de akármikor bemegyek lelek valami hasznosat nagyon jó áron. Készítek is egy Goods Marketos cimkét, hiszen már írtam itt vásárolt termékről, amit IDE kattintva meg is nézhettek.

Ti használtátok már ezeket a tusfürdőket?
Én bátran ajánlom bárkinek.

Legyen szép napotok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése