2012. december 29., szombat

Szilveszteri smink - Essence Cherry blossom girl szemhéjpúder

Sziasztok!

Mindjárt itt az év utolsó napja, így szeretnék nektek egy szemsmink ötletet megmutatni.

Aki kicsit visszafogottabb sminket szeretne készíteni annak ajánlanám, hiszen ez nem egy ezüst vagy arany, esetleg más csilivili szín, ezektől sokkal szolidabb de mégis mutatós.

Akkor lássuk is, step by step:

  • nagyon kevés alapot raktam a szemhélyamra
  • a bejelölt színnel a szemem belső zugát festettem ki, illetve a szemöldököm felett, de ott épphogy csak
  •  a megjelölt színnel a mozgószemhéjat festettem ki, a mélyítő vonalat kihagyva
  •  a legsötétebb szín került a mélyítővonalba, amit elkentem a mozgószemhéj felé, illetve a szemöldökcsont irányába, hogy ne úgy fessen mintha csak egy csíkot húztam volna vele :D
  •  ezzel szürkésebb színnel kiemeltem a szemöldököm alatti területet 
  • krémes állagú tussal kihúztam a szemem felül, alul pedig félig. Én kicsit cicásabban húztam ki, meglátásom szerint a mélyítővonal festése miatt ez a tushasználat ad egy keretet a sminknek.
 Remélem tetszik nektek a smink, esetleg ki is próbáljátok.

Nektek megvan már, hogy mit csináltok szilveszterkor?
Jó készülődést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése