2013. január 7., hétfő

A csillámos körömlakk legegyszerűbb eltávolítása

Sziasztok!

Biztos ti is átéltétek már a körömlakkban lévő csillámok és flitterek okozta szenvedést, amikor el akarjuk őket távolítani. Most viszont egy könnyű és egyszerű megoldást fogok erre mutatni.

A gyűrűsujjamat én borítottam be, teljesen apró csillámokkal. Csak úgy levakarni egy örökkévalóság lett volna, de ez a módszer nagyon hatásos.
Amire szükséged van az a vattakoron vagy pamacs, körömlakklemosó, alufólia és olló. Én most csak kettévágtam a korongokat, de ha negyedeled az is elég. A vattát jól átitatod a lemosóval és rárakod a körmödre.

Ezután jól bebugyolálod az alufóliába, a körmödnél odanyomkodva, hogy minél jobban fedje azt. Ezek után pedig csak várnod kell. Én 25 percet vártam, biztosra mentem. Amikor letelt az idő egy határozott, ámde szoros mozdulattal lehúzod az egész csomagocskát a körmödről és a lakk egy az egyben le is jön. Ha néhol ott maradna, azt is pik pakk le lehet mosni.

Remélem segítettem ezzel és még nem ismertétek ezt a technikát, szerintem egyszerű, de annál gyorsabb.

Legyen szép hétfőtök! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése