2013. január 15., kedd

DIY fülbevalótartó

Sziasztok!

Régen írtam már mert vizsgákra tanulok, de próbálok azért jelentkezni. : )

Ma ezt a fülbevalótartót hoztam nektek, amit ti is el tudtok készíteni. Én ajándékba kaptam a páromtól : ) Ebből kiindulva lehet nektek is férfi segítségre lesz szükségetek, de ha jól bántok a fúróval akkor nincs probléma. : )

Amire szükséged lesz:
  • 100 db-os CD tartó
  • 2 db CD
  • vékony fúró (fafúró)
  • ragasztópisztoly
  • festékspray
 Elkészítés:
  1. Kifúrod a CD-ket körbe, arra figyeljetek, hogy a lyukak ne legyen túlságosan bent, mert akkor nem tudjátok majd a füliket ráakasztani.
  2. Lefújod őket tetszőleges színű festéksprayvel és vársz még megszárad mind a két oldal. 
  3. A CD tartó rúdra rárakod a kész CD-ket olyan magasságba amilyenbe szeretnéd és ragasztópisztollyal odaragasztod, vársz még megszárad.
  4. Végezetül még egyszer átfújjuk az egészet festéksprayvel a tökéletes fedésért.
  5. Ha megszáradt már használhatjuk is : )
+TIPP: ha a fenti CD-re belülre is fúrsz lyukakat akkor a kicsi füliket (nekem lenti körön jobb oldalt) is könnyedén tudod tárolni.

Remélem tetszik ez a csináld magad, ma befejeztem a szép felöltöztetését : ) igazán praktikus kis darab és könnyű elkészíteni. Ha szeretnétek közelebbi képet írjátok meg kommentbe.

Legyen szép napotok! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése