2013. január 5., szombat

Nyárra bomba leszek 1. - lélek

Sziasztok!

Indítottam jobb oldalt egy szavazást, amiben arról kérem a véleményeteket, hogy szeretnétek-e alakformálással kapcsolatban olvasni a blogon. Ezalatt recepteket, kis fogásokat és lelki támogatást értek. Úgy gondoltam, hogy meg is írnám az első bejegyzést, hiszen így látatlanban nem tudjátok eldönteni, hogy akartok-e ilyet is, vagy sem.

Lélek
Első és legeslegfontosabb az az, hogy magunkban tegyük tisztába a dolgokat. Bármennyire is furcsa, hogy ezzel kezdem, de el kell fogadni önmagunkat olyannak,a milyenek vagyunk. De ez nem egyenlő azzal, hogy ilyenek is maradunk. Én régen rettenetesen gátlásos voltam magammal szemben, de olyan szinten, hogy ha tornázásba kezdtem még a tükröt is letakartam, hogy nehogy meglássam magam. Még önmagam előtt is cikinek gondoltam azt, hogy mennyire nem bírom, milyen vörös lesz az arcom.
Ezt a gátlást kell legyőznünk magunkban és mintha egy kapcsoló lenne átállítani, hogy igenis lehet, hogy most vörös a fejem de jövőhéten már csak rózsaszín lesz, és azutáni héten meg már magamat fogom nézni mert a kezdetleges változásokat fogom felfedezni.


Kapcsoljátok át az agyatokban ezt, álljatok a tükör elé és fogadjátok el, hogy azokkal a kis husikákkal is jó nők vagytok, és semmivel sem vagytok kevesebbek, mint bárki más, DE a saját érdeketekben ezen most már igenis változtatni fogok!! Megmutatom a páromnak, a szomszéd néninek, anyukámnak, de elsősorban MAGAMNAK, hogy igenis képes vagyok elérni azt, amire vágyom és amit mindig csak halasztgattam.

Az edzések és egészséges táplálkozás alatt nem csak a husikásabb alaktól megszabadulókra gondolok, hanem azokra is, akik izmosodni szeretnének, hiszen a vékony alak is úgy szép igazán, ha feszes.

Úgyhogy most már lecsengett a karácsonyi szezon, itt az új év, új lendület, igenis bele lehet kezdeni, csak el kell dönteni.
forrás


Ha tetszett ez a bejegyzés, és szeretnél továbbra is egy kis lendületet adó lelki támogatást illetve recepteket olvasni kérlek szavazz oldalt, esetleg kommentárban írhatsz is, hogy melyik oldala érdekelne a dolognak inkább.

Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése