2013. január 7., hétfő

Nyárra bomba leszek 2. - Leszokni a nasiról

Sziasztok kedves olvasóim!

Hozzászoktunk a falatozáshoz, de ha bomba alakot akarunk nyárra ezt el kell hagyni.
Azt mindenképpen hangsúlyoznom kell, hogy a bomba alak szerintem nem a nagyon vékony, hanem a szép feszes, tónusos, arányos test, ami nem csak az 58 kilóval egyenértékű. Legfontosabbnak a mozgást tartom és a helyes táplálkozást.
De persze ezt a bejegyzést nem csak a velem küzdőknek ajánlom, hanem azoknak is akik egyszerűen vissza szeretnének venni a karácsonykor megszokott csipegetésből.

A leghatásosabb taktikához akaraterő is kell. Ez nem más, mint, hogy egyszerűen nem és kész. Ha három napig megbírjuk állni azt, hogy nem csipegetünk a maradék szaloncukorból, vagy este nem kapunk be pár kocka csokikát, akkor a szervezetünk le is fog állni erről a finomság utáni sóvárgásról.

Aki viszont nem érez magában ekkora akaraterőt, vagy a szervezete túlságosan kívánja a ropogtatni valót annak ajánlanám a tönkölybúzát, vagy ahogy mi hívjuk a bulátát.


Ízre finom, kinézetre pedig olyan, mint a sós kuki nem mellesleg egy egészséges és diétás nasi: ) Ha ebéd után ránk tör a falatozhatnék, akkor nyúljunk ehhez. Belemarkolunk, elrágcsáljuk és máris túllendülünk a rághatnékon.
Meglátjátok, a szervezetünk szépen lassan le fog szokni az édesség utáni vágyról és ezáltal már lesz erőnk teljesen elhagyni a beiktatott falatozásokat.

+ nagyon fontos! a megfelelő folyadékbevitel! A teljeskiörlésű, zab, búza és egyéb tartalmasabb ételek fogyasztása esetén kifejezetten, mert ezek hajlamosak több nedvességet felszívni a szervezetből, de a szervezetnek amúgy is elengedhetetlen a sok víz.

Remélem a segítségetekre leszek, és kipróbáljátok Ti is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése