2013. január 8., kedd

Villám haul

Sziasztok!


Ez egy villámbejegyzés, ugyanis nem terveztem a vásárlást, csak beugrottam a Rossmannba kávéért. Aztán megakadt a szemem az ékszeres állványokon rikító piros fecniken. Elkezdtem nézelődni és kiszúrtam ezt a cuki kövekkel kirakott masnis nyakláncot. Szolíd és igazán szépséges :)) tartozik hozzá még egy füli. Volt még gömb és dupla szívecske forma is. Az ára 800 Ft, landolt is a kosaramban, aztán csak itthon  néztem meg mennyiről is volt leértékelve. 2290 Ft volt az eredeti ára, azt hittem az állam leesik, igen jól jártam : )
A másik pedig ez a nagy gyűrű. Volt egy nagy "emberölő" kék gyűrűm régen és nagyon szerettem, viszont eltört. Így ő a helyettesítő és az az igazság, hogy sokkal jobban tetszik, mint a régi : ) 1490ről 550 Ft-ra van leértékelve.

Ahogy jártam tovább a boltot (nem szabad!! :D) kiszúrtam a Lovely leértékelt dobozkát amiben minden 199 Ft volt. Nem akartam nagyon vásárolni, de azért megnéztem biztos ami biztos, ki ne hagyjak valami ultraszuper lakkot : D persze találtam is. Wonder nails kollekcióból azon belül is a color power lakkok közül ezt a zöldes, kékes, kicsit mentolszínre hajazó lakkot, amiben apró holografikus flitterek vannak. Nagyon szép, bár ez a képen nem látszik de ne csüggedjetek, láttok majd közelebbi képet is! : )

Végül, ha már a rossmannba voltam átsétáltam a Goods Marketba ahol leginkább a körmös cuccok érdekeltek, találtam is szép számmal de végül ez a Brokát körömdísz jött velem. 300 Ft volt... talán nem a legolcsóbb de mégis annyira jó színe van. Ezzel megelőlegeztem a nyári körömdíszem : )

A könyv, ami a szerzemények alatt van Stephen King Cujo könyve, amit ma hozott a postás Rukkoláról.

Remélem tetszett ez a kis gyors bejegyzés. Ha siettek még ti is tudtok magatoknak venni valami szépet, elég szépen leárazva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése