2013. február 27., szerda

Pocahontas ma

Kiskoromban, nem voltam egy nagy hercegnős mese néző, igazából egyik se érdekelt igazán. Már akkor is az állatos mesék jobban lekötöttek. Egyedüli akit nagyon szerettem az Pocahontas volt, talán pont a természethez közeli egyénisége miatt : )

Így gondoltam megalkotom korunk verzióját is.

pocahontas


Remélem tetszik!

Szeretnétek még ehhez hasonló bejegyzéseket? Ezen nem Disney hercegnők mai verziójára gondolok, hiszen azt már több bloggerina is elkészítette, hanem a legváltozatosabb embereknek és karaktereknek a korunknak hű öltözetét.


3 megjegyzés:

  1. Én sem voltam oda a hercegnős mesékért, de Pocahontas a kivétel, pont amiatt, amit te is írsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. : ))
      akkor legalább tényleg nem csak én voltam ilyen : )

      Törlés