2013. február 26., kedd

Szösszenet

Sziasztok!

Beindult a második félév az egyetemen, így tegnap elmentünk a párommal még pár füzetet venni.
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de nekem meghatározó az, hogy milyen füzetbe írok. Ha ilyen csudiszép borítót látok magam előtt máris sokkal több kedvem van beleírni. Azt pedig mondanom sem kell, hogy én is vizuális típus vagyok (mint, hogy már több bloggerina oldalán is olvastam, talán ez és az írási hajlam kapcsolódik egymáshoz:)) így az eddig is színes filcekkel megtömött tolltartóm egy új darabbal bővült, a mentol kék/zöld kinek, hogy tetszik : ) stabilo filccel.
Nagy örömömre, anyukám meglepett ezzel az Essence kézkrémmel karamell és forrócsoki illattú, magamnak soha nem vettem volna meg, de így nekem is van szerencsém kipróbálni.

Szeretnétek véleményt a kézkrémről? Ti megvásároltátok?

2 megjegyzés:

  1. Én is imádom az ilyen szép, mintás füzetek, egyből jobb kedve lesz tőle az embernek! :) A kézkrémek közül nekem az almás-fahéjas van meg és én nagyon szeretem! :) Extra száraz, szinte dörzspapír hatású felületet annyira nem gyógyítja, de olyan közepes szárazságra kiváló :) Na és az illata..♥ Egész nap elszagolgatnám! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen! : ) és a boltba mindig dilemmázok, hogy na akkor melyiket is vegyem meg a sok szépség közül : )
      extra száraz kézre a Neutrogena kézkrém a kiváló! nagyon hamar helyrehozza, már tervezem róla a bejegyzést : )

      Törlés