2013. április 16., kedd

ebelin körömlakklemosó

Szeretnék nektek ajánlani egy körömlakklemosót. Én már egy jó ideje ezt használom, nagyon bevált!

A DM-ben találhatjátok meg ezt az ebelin márkájú körömlakklemosót. Pontos árat nem tudok már nektek mondani, de nem egy horror összeg. Van acetonmentes verzió is, de én inkább a biztosra megyek így az acetonosat választom. A dobozon az áll, hogy friss gyümölcs illata van, nekem sokkal jobban hasonlít a mandulára, de szerintem fontosabb az, hogy nem fog senki kirohanni a világból mert olyan büdös (mint némelyik).
Egy szó, mint száz, csak ajánlani tudom mivel nem maszatolja szét még a sötét lakkot se az egész kezeden, a csillámokkal is jól megbirkózik.

1 megjegyzés:

  1. Én is ezt használom (vagyis ezt is), és teljesen meg vagyok vele elégedve. =)

    VálaszTörlés