2013. április 10., szerda

Manhattan zsákbamacska

Sziasztok!
Sok helyen olvastam már én is a DM új zsákbamacskájáról, de szeretném megmutatni nektek az én zsákom tartalmát is. : ) Másban reménykedtem, de ahogy tapiztam a neszeszereket mindben alapozó + valami volt.

A két Manhattan termék pedig: Clearface natural mat alapozó 75 beige árnyalatban és egy szájceruza 44N (?) számmal.
Nem szoktam alapozót használni, nem szeretem ha maszk van az arcomon, csak korrektorozni szoktam a kívánt területen. Erre biztos sokan a fejükhöz kapnak, hogy csak?? De hát én egy ilyen lány vagyok, természetesebbre veszem a figurát : ) Mindezek ellenére örültem neki, hiszen már elvileg itt van a jó idő, és beindul a barnulás folyamata. Na persze a pattanások és mitesszerek a nyár hallatára nem gondolják meg magukat, ezért ezek fedésére tökéletesen jó lesz, kis pöttyökben alkalmazva. Úgysincs már sötét korrektorom.
A szájceruzával pedig még hadakozok, amennyire élénk piros kitekerve, annyira nem vészes a szájon. Sajnos a számról látható kép nem adja vissza az élénkségét, bárhogy próbáltam nem sikerült, viszont a kezemen lévő vonal erőteljesebb szín, az tükrözi leginkább a színét.

Igazából én elégedett vagyok a termékekkel, leginkább valami szép szájfénynek örültem volna, de úgy voltam vele jöhet bármi, már a neszesszerért is megéri kiváltani.

Nektek mi volt a csomiban? Örültetek neki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése