2013. április 14., vasárnap

Rossmann + e.l.f. ecset

Sziasztok!

Pénteken volt időm beugrani a Rossmannba pluszba még csomagom is érkezett.

Az igazat megvallva a Lovely 129 Ft-os körömlakk akciója vonzott a Rossmannba, de hát gondoltam én, hogy esélytelen lesz. Szerintem már első nap elkapkodták az összeset : ) Igazából nem is tudom vásároltam volna-e, ha találok lakkot (najó, biztos, hogy igen : D) de teljesen le volt fosztva az állvány. Turkáltam még kicsit a leértékelt dolgok között és akkor akadtam rá a Lovely Magic Pen-re mégpedig a zöld színűre, amivel igen régóta szemeztem, de mégsem vettem meg. Most viszont, hogy leértékelték 299 Ft-ra nem volt kérdés, hogy a kosárba kerül. Már csak a magam megnyugtatása miatt is, hogyha nem jutott körömlakk akkor veszek mást... Ez a korrektor a kipirosodott területekre jó, ugyanis a zöld szín halványítja azt. Nekem pedig az orrom melletti terület rendszeresen kipirosodik, ha megvagyok fázva, ha nem.
A másik dolog amit vásároltam az az Isana Med antibakteriális kézgél. Másodszorra veszem meg, igazán elégedett vagyok vele hasznos kis dolog buszozás után esetleg ha mosdóba megy az ember az egyetemen vagy bevásárlóközpontba. Ez is le van most értékelve 349 Ft-ra. Találhatunk a boltban nagyobb kiszerelésűt is, de én nem gondolnám, hogy szükség lenne rá. Az előző flakonomat még valamikor tavaly nyár elején vettem és most fog kifogyni, így csak fölösleges súlynak gondolom a táskába a nagyobb kiszerelést.

A postán érkezett termékem pedig az E.L.F. Essential total face brush 1804, amit Petrától vettem meg blog sale keretében. Megörültem amikor megláttam, mivel szerettem volna kipróbálni ennek a márkának az ecsetét, ráadásul nyárra majd a bronzosítóhoz is akartam külön venni ecsetet, nála pedig még annál is olcsóbban juthattam hozzá, mint más oldalon, így nagyon megörültem neki. 
Egyelőre nem használtam, csak nézegettem, picit pergett a szőre, de nem vészesen, amúgy egész tömzsi és a burgundi színe pedig kifejezetten tetszik : ) 

Nektek van az e.l.f.-től ecsetetek? Illetve próbáltátok már a Lovely Magic Pen-jét? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése