2013. május 16., csütörtök

11 dolog rólam...

Sziasztok!

Szerettem volna egy kicsit személyesebb hangvételű bejegyzést is. Ehhez én is ezt a képes megoldást választottam : )
Remélem tetszeni fog nektek...so that's who I am. : ))
Nem bírom a csendet: De tényleg, valamilyen zenének szólnia kell, főleg ha utazok. De általában itthon is mindig szól valami.

Utálok telefonon beszélni: az utóbbi időben figyeltem ezt meg. Mindig a legrosszabbkor tud csörögni a telefon, vagy a buszon vagy amikor indulnék, vagy amikor már az ajtót zárom és sietnék. Másik lehetőség, hogy olyan helyen vagyok ahol semmit nem hallok abból amit mondanak a másik oldalon. Az SMS és a Viber, viszont nagyon megy : )) talán már csukott szemmel is megírok villámgyorsan egy üzenetet.

Nem vezetek: nem éreztem késztetést eddig arra, hogy megtanuljak autót vezetni és továbbra se érzem, hogy szükségem lenne rá. Egyszerűen el sem tudom képzelni azt, hogy én irányítok egy ekkora szerkezetet : D

Órákat tudok tölteni semmittevéssel: néha rettentően igaz, de kb. csak két napig aztán megőrülök, hogy valamit csináljak máááár!! : D

Éjszakai bagoly vagyok: mindig sokáig fent vagyok, általában 1 körül fekszem. Régóta így megy ez és nem gondolom, hogy változtatnék rajta : )

Koncert preferáló vagyok: ezen nem gondolom, hogy sokat kéne magyarázni. Élő zene, hangszerekkel nem pedig a tüctüctüc.

Felkészültem egy zombi apokalipszisre: haha : DD ezzel a zombis filmek szeretetére szeretnék utalni

Könnyen függő leszek: ezt nem tudom pontosan megmagyarázni. Vannak dolgok amik egyszerűen nagyon érdekelnek, és ezalatt egymástól teljesen eltérőkre kell gondolni.

Szétszórt/szervezetlen vagyok: félig meddig igaz. Soha semmit nem találok, de soha semmit nem hagyok el : ) Hajlamos vagyok az utolsó pillanatban kapkodásra, de aztán  mégis mindig (majdnem)minden sikerül.

Jó vagyok a szavakban: választékosan tudom megfogalmazni a mondandómat és kifejezően az érzéseimet.

Őszinte vagyok: határozottan.

Érdekelnek titeket az ilyesféle bejegyzések?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése