2013. május 31., péntek

Köröm flitter zsákmány

Sziasztok!
Nagy körömdísz gyűjtő vagyok : D Mindig azokat lesem, ha éppen összefutok párral egy boltban. És mindig azon töröm az agyam, hogy hogyan is építhetném be őket az aktuális körömkreációmba. Többször emlegettem már, hogy a Goods Marketba milyen alacsony áron lehet kifogni ilyen kis körömdíszeket illetve körömlakkokat és sminkeket is lehet elég jó áron kapni. Amiknek persze nem egy MaxFaktor minősége lesz, de amennyit én színeket használok... : D na mindegy nem ez volt a kiinduló pont.

Ők lennének a legújabb szerzemények kemény 400 Ft-omba fájt ez a 6 kis szépség, amit akár nevetségesen alacsony árnak is mondhatunk, ha a fodrászkellékesnél kapható 500 Ft/tégely árat vesszük. A középső kép kicsit bénácska, mert tegnap este lámpánál fotóztam, de hát buzgólkodtam, mert rögtön meg szerettem volna osztani veletek, hogy mit sikerült szerezni. Reggelre viszont lába kelt a doboznak, de szerettem volna mindenképpen egy képet a csomiról is, hogy Ti is megtalálhassátok : )
A legelső ami kiszúrta a szemem az a kaviár volt. Régóta szerettem volna dolgozni velük, de Miskolcon egyedül a hobbiboltban találkoztam a  kaviárral, 250Ft-ba kerül (ha jól emlékszem), de még húztam halasztottam a dolgot. Mindig találtam valami mást  : D Aztán most, hogy megláttam a dobozban, tudtam, hogy kellesz nekem. Persze van többféle variációs doboz, de én a kaviár miatt vettem meg ezt.
A második kis képen láthatjátok a bronz színű flittert, ami rettentően szép színű. A kép sajnos nem adja vissza azt az igazán szép, tiszta bronz színt, de majd a körmömön meglátjátok ;)
A kék pici virágok nem keltették fel az érdeklődésemet elsőre, aztán ahogy itthon vizslattam őket, egész felhasználóbarátnak tűnnek, kellően laposak, hogy megmaradjanak a körmökön.
Az alsó sorban, balról az első egy ezüst flitteres példány, amiből nekem már van egy az előző ilyen csomagomból. (na mit sejtet ez? :)) )
Ez után jön egy összességében pink színűnek tűnő, de egyesével halvány rózsaszín flitter.
És végül de nem utolsó sorban a másik kedvenc!!! Hát ennek is valami fantasztikus színe van, szép flitterrózsaszín. Ennek sajnos nem tudom a pontos színét elmagyarázni, nekem a kislányok rózsaszín ruciján található szépséges rózsaszín flitterekre emlékeztet. Ilyen igazán szép színű példány ez... : D Nem tudom nektek jobban leírni, majd ezt meglátjátok körmön.

Bátran térjetek be a közeletekben lévő Goods Marketba és túrjátok fel a boltot mert mindegyiknek más és más az elrendezése és eléggé el tudják dugni a termékeket, de megéri fél órát állni a smink és köröm polcnál mert igazi kincsekre lehet rátalálni hihetetlen összegekért.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki, remélem nem sokára hozol velük egy manit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen lesz velük szépen sorba : )
      csak még azt nem döntöttem el, hogy a bronzzal vagy a rózsaszínnel kezdjem : D

      Törlés
    2. Szerintem kezdd a bronzzal, ha az időjáráshoz valami passzolót akarsz.:D A jövőhét közepe fele már melegszik az idő, ahhoz pedig tökéletesen passzolna a rózsaszín. De persze azzal kezded amelyikkel szeretnék, csak egy tipp volt. :))

      Törlés
    3. köszi a tippet : ) egyelőre még nem tudom, majd meglátom, hogy az időm, hogy engedi a körmözést mert jövőhéten 3 vizsgám is lesz és nem biztos, hogy lesz időm bíbelődni vele : )
      de ha a jövőhéten nem is, azután már biztos hozok valami manit : )

      Törlés
  2. Oh csillámok. <3 Úgy szeretem őket. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is! a világ összes csillámával és flitterével nem érném be : D

      Törlés