2013. május 24., péntek

MiniHaul

Sziasztok!

Beugrottunk ma a városba a párommal...jó régen voltam már bent. : D Az egyetemi útvonalamból már kiesik a belváros.


Mint írtam nektek, a Rossmannba most le van akciózva a Gerovital Plant arckrém 990 Ft-ra. Be is szereztem belőle végre! Nagyon megtetszett a termékminta által amit kaptam, és most hogy bekentem vele az arcom, újra azt finom puhaságot éreztem, mint akkor és mint még egyetlen krémtől sem. Ez egy hidratáló krém (20+ van ráírva : DDD haha..még csak idén töltöm a 20at de már nekünk is van külön termék nem csak 30+ 40+. vagy ez csak nekem mulatságos? ) de volt még leértékelve ránctalanító krém is.
Ha szeretnétek kipróbálni egy új arckrémet, ezt nagyon ajánlom nektek!

Ti próbáltátok már ezt a termékcsaládot?

Félreértés ne essék, semmi hasznom nem származik abból, hogy pozitív véleménnyel vagyok a termékről. Ez abszolút személyes vélemény és csak nektek akarok segíteni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése