2013. május 20., hétfő

Rossmann nyári magazin + Sun Ozon teszt

Sziasztok!

A héten megérkezett a Rossmann nyári ajánlatait tartalmazó nyári magazin, ami egy hosszabb, tartalmasabb újság, mint az átlagosak. Ami számomra érthetetlen, hogy ez egy NYÁRI magazin, és mégis csak a hónap 21.napjától a végéig élnek az akciók. Én sokkal logikusabbnak tartanám, ha legalább június végéig tartana...de hát ez az én meglátásom.

Nem szeretném az egész újságot átnyálazni, hiszen ti is tudjátok böngészni a Rossmann oldalán, inkább kiszeretnék emelni pár dolgot.

Sun Ozon termékek akciója

A borító oldalon található a legkedvezőbb ajánlat, ugyanis a 25 faktoros 200ml-es kiszerelés csak 700Ft-ba kerül. Ez az ajánlat tavaly is élt, ebből vásároltam én is.
Tapasztalatokat a 30, 25, 20 faktorszámú naptejekről és a napozás utáni testápolóról fogok írni nektek.

Igaz külföldi viszonylatban nem tudok nyilatkozni, mert melegebb éghajlatú, tengerparti strandon nem teszteltem, de a nap elleni védekezés ugyan olyan fontos egy tóparton vagy strandon is

2. Sun Ozon F30 naptej: A nyár elején tökéletes a normál bőrtípusra. Megfelelő használatával nem fogunk leégni, szépen egyenletesen barnulunk. A tavaly vásárolt flakonból még az egy negyede megvan, pedig ketten használtuk. Ez is megmutatja, hogy szépen engedi a bőrt a barnulásra égés nélkül, így egész hamar válthatunk majd alacsonyabb faktorszámra.

Borító oldal- Sun Ozon F25 naptej: Ha már a 30as faktort soknak érezzük mert van egy alap barnaságunk, illetve szeretnénk még napbarnítottabb színt kapni akkor szerintem ez a legmegfelelőbb naptej a nyárra. Ahogy már írtam most csupán 700 Ft-ba kerül ami rendkívül baráti ár! Én a tavaly vásárolt flakonomat teljesen elhasználtam és az éven is biztos, hogy be fogok szerezni egyel mert teljes mértékben meg voltam vele elégedve.

Sun Ozon F20 napozóspray: Ezt a terméket ugyan nem találom most az újságban, és a boltban sem jártam az elmúlt napokban, de biztos vagyok benne, hogy ha nem spray akkor flakonformában továbbra is megvásárolható az üzletekben. A húszas faktorszámot az alapból sötétebb, kreol bőrtípusú olvasóimnak szánnám, vagy a már csoki barnára sülteknek ; ) Illetve tökéletes még a napközbeni szaladgáláshoz is (én ilyenkor szoktam használni). Nyáron a városban szaladgálva, intézve ügyeinket is simán leéghetünk. Ilyenkor tökéletesnek gondolom az alacsonyabb faktorszámot, hiszen nem intenzív napozásról van szó, hanem napon létről. Néha bemegyünk egy-egy boltba, van, hogy a fák árnyékolnak, de mégis ér minket a nap, és nagyon szépen odalehet pörkölődni.

6. Sun Ozon napozás utána testápoló: Tavaly haboztam, hogy megvegyem-e ezt a terméket. Vajon tényleg szükségem van erre vagy csak egy újabb dolog amivel le akarják húzni az embert "erre szükséged van" címszó alatt? Nem bántam meg, hogy mégis a kosaramban landolt. Első bevetése egy strandolást követő városban sétálás volt. A klóros víz rettentően ki tudja szárítani a bőrt, ezzel gondolom nem mondtam újat. Mindenki ismeri a húzódó, viszkető érzést ahogy felveszi a ruhát. Na ezt szünteti meg ez a krém. Tényleg egy testápoló, finom krémes illattal. Második bevetése egy tóparti sátorozás volt, ahol nem csak a víz és a nap még a homok is szárítja a bőrt. A krém használatával nem okozott problémát az esti hűvösben a hosszú melegítő felvétele tehát egyáltalán nem száradtam ki, és nem viszkettem.

Ami felkeltette most a figyelmem az a 7. Sun Ozon hajvédő spray napozáshoz: Vörösre festett hajam van, amiről köztudott, hogy a nap legjobban szipkázza. Nyáron rendszeresen szőkének néznek, ami azért elég zavaró tud lenni : D Nem teljesen szőke a hajam mert megvan a vöröses beütése, de mégis eléggé megviseli a nap. Ezért fogok szerintem beruházni egy ilyen spray-re és remélem, hogy megvédi az így is száraz hajam.

Két ajánlatot szeretnék még az újságból kiemelni, mégpedig a 8. oldalon található Gerovital Plant hidratáló arckrémet, amit most 1000 Ft-ért tudtok megvenni. Én biztos, hogy meg fogom vásárolni, mivel márt kaptam a cégtől egy játék során termékmintákat és igazán pozitív volt a véleményem. Még nem használtam olyan nappali krémet, ami ennyire jó lett volna a bőrömnek. 
A másik pedig Ziaja Kecsketejes Krémtusfürdő a 10. oldalról. Sok jót olvastam már blogokon és Krémmánián is a termékeikről így szívesen kipróbálnám.

Nektek van valamilyen tapasztalatotok a termékekkel kapcsolatban?
Esetleg kíváncsiak lennétek a véleményemre a három termékről amit szeretnék majd megvásárolni?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon hasznos volt ez a bejegyzés. Még gondolkodóban vagyok hogy a ezt a termékcsaládot vagy a Dm-es Sun Danceet válasszam idén nyárra, de lehet most sikerült rábeszélned erre. Meg ők olcsóbbak is.
    És az a hajvédő az én érdeklődésemet is felkeltette. Kicsit furának hangzik a termék, de lehet hasznos. Az én festett vörösömből is kiszívja az életet a napocska nyáron. Remélem ha kipróbálod írsz róla!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem : )
      Igen, ár-érték arányt tekintve abszolút megéri.
      A hajvédőre pedig le fogok csapni szerintem, kipróbáltam már sokféle "színmegtartó" sampont és balzsamot de hát a vörös a legkönnyebben kopó, és ezt szívja legjobban a nap... eddig sikertelen volt a próbálkozás, hátha ez beválik : )
      Mindenképpen írni fogok róla, amint használható tapasztalatom lesz. : )

      Törlés