2013. május 27., hétfő

Such a beautiful Monday...7

Sziasztok! Itt egy újabb hétfő, itt egy újabb "milyen jó dolog történt ma" bejegyzés.

tornázni ; túró rudi ; krizantém ; korán kelni nála ;  visszaaludni itthon ; banán-eper turmix ; saját készítésű dobos torta

Nektek milyen volt a hétfőtök?
Én már rettentően unom ezt a hideget... ti hogy vagytok ezzel?

Holnap vizsgázok délelőtt, de beütemezek nektek egy körmös bejegyzést ;) Az elmúlt időben felgyülemlett a körmös poszt. Átlagosan egy héten kettő készül mivel csinálok egyet magamnak és egyet anyukámnak, de az elmúlt napokban rátok zúdítottam őket, merthogy feltorlódtak.
Nem unjátok még? : )

4 megjegyzés:

  1. én is, itt a koliban meg lehet fagyni.. :D és én is holnap vizsgázom, te miből?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát elhiszem :/
      én vezetés- szervezésből. és te? : )

      Törlés
    2. szolgáltatásmarketing :)

      Törlés