2013. május 23., csütörtök

Személyes képekben

Még egy személyes bejegyzést hoztam nektek, a little reasons to smile segítségével. : )

Új parfümöt találni aminek jó az illata.
Hát igen nekem ez különösen gondot okoz. Van két parfüm, ami abszolút passzol a személyiségemhez...abból az egyiket már nem gyártják a másikból pedig csak küzdelmek árán lehet találni kis kiszerelést. De talán most!! Lehet megtaláltam az új illatot...két év elteltével.

Gyertyák illata. 
Nagyon szeretem az illatos gyertyákat és sajnos olyan kevés igazán jó van. Számomra az a tökéletes gyertya, aminek akkor is érzem az illatát amikor ég.

Tetoválás.
Talán mondhatom azt, hogy már tíz évvel ez előtt pattant ki a fejemből, hogy nekem majd kellesz tetoválás, ez a vágy azóta sem lankadt. Egyedül az ötletek vagy a helyek cserélődtek, volt hogy új ötlet jött aztán új helyen. De egy motívum, vagyis inkább egy szó van ami már évek óta itt motoszkál a zsigereimben, hogy igen te vagy az ami kellesz nekem, a testrész pedig már második éve ugyan az úgyhogy azt hiszem beért a tetoválás. 

Hosszan tartó körömlakk. 
Nem vagyok a gél lakk híve, mivel azt nem tudom itthon olyan egyszerűen kivitelezni, viszont még nem találtak fel olyan rendes körömlakkot, ami elég ideig bírná, hogy nekem megfeleljen. Na jó az Essence XXXL shine már felveszi a versenyt, de bezzeg ha én fejleszteném ki.... *messzibe meredő tekintet* : D

Odaát.
Nagyon szerettem a horrorfilmeket, de régen kivégeztem az összeset. Egyszerűen már nem váltottak ki belőlem hatást, és az összes új film gagyinak tűnt. A paranormal activityt is tekergetve néztem mert untam... azóta ebben a kategóriában csak zombis filmeket nézek, mert azokat még mindig nagyon szeretem illetve odaátot. Már a nyolcadik évad is befejeződött...mennyi történés : D

Zöld szem.
Zöld szemem van, amit én még mindig ritkaságnak tartok, bár lehet nem az : D. Mindegy én már talán meghalni is így fogok, ezzel a felfogással. Mindenesetre én nagyon szeretem, hogy zöld szemmel lettem megáldva. 

Zöld szoba.
A szobám is zöld, nem csak a szemem...és igazából ez a szín eléggé visszaütközik mindenemen. Nem mániákusan "csak a zöld létezik és semmi más" de kiegészítőkben, táskában, tollakban hát igazából amiből csak lehet - úgy, hogy az összképet ne tegye maximális zöldséggé- zöldet választok. De lehet erre már ti is rájöttetek.

A kedvenc számom replayen.
Az előző ilyen stílusú bejegyzésben írtam, hogy hajlamos vagyok a függőségre. Ez zenében is megmutatkozik és, hogyha rákapok egy számra vagy zenekarra vagy albumra akkor egy teljes évszakon keresztül képes vagyok hallgatni.

A tökéletes hajjal ébredni.
Haha, ilyen nincs, maximum egy olyan napon, amikor tényleg semmi más dolgom nincsen csak, hogy itthon fetrengjek. 

Szeretnétek még ilyen bejegyzéseket?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek ezek kis személyesebb bejegyzések. :) Én is imádom a gyertyákat, és a parfüm választással is bőven megszenvedek. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik : ) a visszajelzéseitekből tudom alakítani a blogot, hiszen nem csak magamnak írom, hanem nektek is.

      Hát a parfümök meg...fuh. Kész horror : D de most a Guess Girl kezdi igazán felkelteni az érdeklődésem, potenciális jelölt lett. Ha már a Cerruti 1881 Collection nem hozta meg a várt hatást.


      Ti voltatok már ezzel így, hogy egy termékminta nagyon tetszett, el is használtátok aztán amikor beszereztétek a rendes kiszerelést mégsem ugyan azt kaptátok?

      Törlés