2013. június 25., kedd

300 Ft-os öröm

Sziasztok!

Nemsokára vége a hétnek, ami egyenlő a vizsgaidőszak végével. Jupii, már nagyon várom : )
De gondolom már Ti is várjátok a hétvégét, hiszen akkor már a finisbe ér a nyereményjáték. : )

 Hogy visszakanyarodjak az eredeti témához, tegnap bementem a közelünkben lévő áruházba, ahol felfedeztem egy újabb 100 Ft-os boltot. Family Discont a neve, és valami hatalmas!! Ott döbbentem rá, hogy én 100as függő vagyok, és hosszú-hosszú időt el tudok bent tölteni nézelődéssel. A sok remek dolog között rábukkantam erre a körömdíszítő szettre. Ár ugyan nem volt rajta, úgyhogy megkérdeztem a morcos pénztáros csajt, hogy mennyibe kerül és amikor kimondta, hogy 300Ft hát nagyon meglepődtem.

12féle körömdíszt kaptam, mondhatni nevetséges áron. A csomag tartalmaz ciklámen csillagokat, piros virágokat, narancssárga virágokat és arany csillagokat. Narancssárga, kék és fekete kaviárt. Illetve olyan rózsaszín csillámokat, mint az ITT említett flitter, sárga csillámot, lilát, pirosat és fehéret.

Ti tudtok a közeletekben ilyen boltot?
Megvennétek a körömdíszt 100 Ft-os boltban, vagy inkább csak a híres nevek termékeit?

10 megjegyzés:

  1. De jók :) Egyébként igen, én diszt megvennék ennyiért. Lakkot nem, mert abból szeretem a márkásabbakat, meg aggodnék azon hogy vajon mennyit bir, de a diszekkel nincsenek fenntartásaim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakkban igazad lehet, én elcsábultam a boltban és 200 Ftért vettem egy lakkot, de egyszerűen nem tudtam otthagyni : D annyira különlegesnek nézett ki. Hát ilyen iszonyat büdös lakkot én még életemben nem szagoltam, a színe szép bár kicsit hajaz a szövegkiemelőre, a tartóssága se mondható rossznak, de a szaga....fuu: D

      Törlés
  2. Nagyon szépek! *-* Én simán ;)

    VálaszTörlés
  3. hűűű ez nem semmi zsákmány, nem pénz érte :)
    várom a vele készített manikat :)

    VálaszTörlés
  4. szépségek. :)
    ennyi pénzért meg tényleg kár lett volna otthagyni. :)

    VálaszTörlés
  5. Szupi kis csomag. Láttam már hasonlót, de szerintem nem ennyiért. :D
    Jaj úgy imádom én is a 100 Ft-os boltokat. :D Én is órákat el tudnék ott nézelődni. :D Van egy kedvencem, egy kínai ruha üzletben lehet kapni lakkokat, meg egyéb ilyen mütyűröket is. Ott 2in1 el tudom intézni a ruha és a kiegészítő vásárlást is. :D Viszont van egy sanda gyanúm, hogy ebben a boltban ilyen csomagokat szedtek szét, és árulják egyesével ezeket a kis fiolákat... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is vagy egy órát kószáltam benne, már az eladók hülyének néztek : D
      Hahh a kis mocskok : D cselesek, ha tényleg így csinálják

      Törlés
  6. Egyszer a virág díszből vettem egy tárcsás szettet mindössze 300 forintért szintén egy százforintos boltban. Nagyon szeretem ezeket a díszeket, egyesével 100 forintba kerülnek, így már nem annyira olcsó, de még mindig megéri :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, hogy megéri : ) sokszor csurgattam a nyálamat már fodrászkellékesbe vagy körmös boltba, de néha több mint 300 Ft egy kis tégely, amibe fele ennyi van mint mondjuk ebbe a tégelybe...

      Törlés