2013. július 24., szerda

Boyfriend TAG - pasikvíz

Egy ideje szemezgettem ezzel a TAGgel, így ma reggel megmutattam az emberemnek és megkértem, hogy töltse ki. Itt vannak a válaszok : ) A dőlt betű az én hozzáfűzni valóm.


1. A TV előtt ül. Milyen műsort néz? 
animációt, és zenecsatorna 
Plusz természetcsatornákat néha...sajnos már nincs TLC-m :(  

2. Elmentek enni valahova. Mit rendel? 
mekibe shake, zöldség 
Nem nagyon értette a kérdést, amit meg is értek. : D Azt mondta rá, hogy most sorolja fel az összes vendéglátó egységet? : D 

3. Melyik az az étel, amit nem szeret? 
mócsingos hús :D 

4. Elmentek valahova bulizni. Mit iszik? 
gyümölcslé, szénsavmentes víz, sör 
 Nem mintha olyan nagy parti arcok lennénk : D 

5. Milyen méretű cipőt hord? 
41 

6. Ha gyűjtene valamit, mi lenne az? 
kiskutyák :D 
Igeeeeen : D 

7. Kedvenc szendvicse? 
kenyér-szalámi-lapkasajt-majonéz 
De csak ha te csinálod : ) 

8. Mit enne minden nap, ha tehetné? 
túrórudi 

9. Kedvenc gabonapehely? 
fahéjas ciniminis 

10. Kedvenc zene? 
punk, de „mindenevő” 
Punk-rock az alap, de amúgy igen, minden jöhet ami megtetszik. : ) 

11. Kedvenc (sport) csapat? 
nem tudok ilyenről 
Régen szerettem a német és spanyol foci válogatottat, akkor se kedvencek voltak, csak őket jobban szerettem. Most már nem emelkednek ki a többi közül. 

12. Szeme színe? 
zöld 

13. Ki a legjobb barátja? 
Én 
Igen : ) 

14. Mi az, amit csinálsz és azt kívánja, hogy bárcsak abbahagynád? 
szívózás :D 
: DDD 

15. Honnan származik? 
Miskolc 

 6. Milyen tortát sütnél a születésnapjára? 
Túrórudi tortát :D 
nyamm : ) 

17. Sportolt régebben valamit? 
táncolt 
Meg teniszeztem, de azt csak egy évig csináltam. 

18. Mi az, amit órákon át képes csinálni? 
sorozatot nézni, velem sétálni :D 
Igen, ezt a kettőt tényleg : D 

19. Miben tehetséges? 
manikűr, pedikűr, rajz, és minden amihez hozzáfog 
:$ 

 20. Milyen ruhákat szeret hordani? 
attól függ hogy milyen napja van :D 

21. Tudtad, hogy Ő az igazi? 
amikor először megláttam már tudtam 
 :$ 

22. Mi volt az első benyomásod? 
kell nekem 
:$

23. Ki hordja a nadrágot a kapcsolatban? 
a nadrág egyik szárát én, a másik szárát ő 
Igen : )

4 megjegyzés:

  1. A nadrágos válasz a kedvencem, aranyosak vagyok <3

    VálaszTörlés
  2. Azért látni, hogy Ő is ismer téged. :) Ja am. TLC THE BEST!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ahogy nálatok is látni : ) pont a te bejegyzésedet mutattam meg neki amúgy : D

      és aah TLC...nem is értem a digi miért vette ki a csatornák közül. na mindegy : )

      Törlés